четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1338 прочитания

    Международният конкурс за рекламна ефективност Effie® търси работещите идеи за 2019

    Конкурсът тази година е под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“
    04 септември 2019, 12:18 a+ a- a

    Българското издание на международния конкурс за рекламна ефективност - „Effie България“ започва да приема заявки на проекти. Тази година се провежда дванадесетото издание на конкурса под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“.  Наградите, които се организират от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), са символ на успешната маркетингова комуникация и фокусират вниманието върху най-ефективните и работещи идеи. 

    Наградите Effie се присъждат на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – нейната ефективност. 

    „Най-ефективните кампании са тези, които докосват потребителя и говорят на човешки език. Тези кампании се основават на една единствена идея, но работеща, която идва в резултат на дългосрочно проучване и стратегия. Имено тук се зароди и тазгодишното послание на конкурса - „Успешните кампании се познават от пръв поглед“. Наградите Effie са доказателство, че едно успешно партньорство между агенция и рекламодател съумява да ангажира потребителя по завладяващ начин и да донесе измерими резултати за бизнеса”, коментира Ненад Лозович, Председател на Управителния съвет на БАКА. 

    Агенции и рекламодатели могат да подават заявки за участие с проекти до 22 октомври в 5 различни категории: „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“,  „Корпоративни комуникации“ и „Социална, Медийна, Политическа“.

    Но какво точно иска да види журито, когато оценява една заявка и как видео представянето да помогне на заявката, а не да й пречи? Лектори с голям практически опит ще отговорят на тези и още въпроси, и ще дадат ценни съвети по време на традиционния семинар на тема „Как да подготвим успешна заявка за Effie“, който ще се проведе на 19 септември. Непосредствено след обучението, на 26 септември ще се проведе и специално събитие Effie Talks. 

    Освен вдъхновяващо съревнование на ефективни практики в рекламната и маркетингова индустрия, EFFIE е и създател на международната класация на най-ефективните компании и марки - The Effie Effectiveness Index. Индексът за ефективност Effie се следи от най-изявените маркетолози и рекламни специалисти по целия свят. Наградата се присъжда на 6 континента в близо 50 държави и навсякъде е възприемана като символ на успех.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 8 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 13 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 14 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 15 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам