събота, 22 февруари 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    612 прочитания

    Конкурсът Effie тази година е под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“

    Мотото на тазгодишното издание се фокусира върху кампаниите, зад които стоят реални прозрения за пазара и потребителите
    02 октомври 2019, 17:04 a+ a- a

    В България тази година ще се проведе дванадесетото подред издание на международния конкурс Effie, под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“.

    Основан през 1968 с цел насърчаване на ефективността в сферата на маркетинговите комуникации, международният конкурс Effie награждава идеите, които работят за бизнеса.

    Целта е да се акцентира не само върху ефективността на комуникацията, но и върху стратегията, която стои в основата на всяка успешна кампания и я прави отличима. Разработването на една кампания започва с познаването на динамиката на пазара, минава през разбирането на човешкия фактор и завършва с творческа идея, която отразява истинската мотивация на хората да действат в желаната посока. Мотото на тазгодишното издание се фокусира върху кампаниите, зад които стоят реални прозрения за пазара и потребителите.

    За много агенции и компании, Effie България не е просто признание, а и начин да се отличат най-успешните практики в рекламната и маркетингова индустрия. Именно това прави надпреварата една от най-важните за рекламния бранш, а работата на победителите служи за отправна точка при определянето на нивото на целия пазар.

    „Традиционно винаги се е считало, че наградите Effie силно допринасят за подобряване имиджа на агенцията сред клиентите, с което пък подпомагат и бизнеса - най-вече чрез увеличаване на броя покани за участие в рекламни конкурси или евентуално директно възлагане на поръчки,“ разказва Стелиана Колева, директор „Връзки с клиенти“ в reforma. „Наградите основно повлияват възприятието на агенцията за самата себе си, професионалното самочувствие и самооценка, привлекателността на фирмата като работодател, нейната “култовост” като работно място“.

    Effie е и създател на международната класация на най-ефективните компании и марки - The Effie Effectiveness Index. Индексът на Effie идентифицира и класира най-ефективните агенции и компании, като анализира данните на финалисти и победители от конкурсите Effie Awards по целия свят. Следи се от най-изявените маркетолози и рекламни специалисти на глобално ниво и се възприема като символ за успех.

    Заявки за участие от комуникационни агенции и рекламодатели могат да се подават до 22 октомври 2019.

    ВАЖНИ ДАТИ И СРОКОВЕ:
    07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали
    14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали
    22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали

    Всички заявки и материали трябва да бъдат изпратени до офиса на Българската асоциация на комуникационните агенции на ул. Сан Стефано 14, вх. Б, ет. 3, ап. 10.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Пореден рекорд в търговията ни с Германия
    За трета поредна година българският износ изпреварва вноса от Германия
    преди 1 ден
    Борисов: Ще вървим към чакалнята на еврозоната само при абсолютен консенсус
    България ще влиза в чакалнята на еврозоната само по фиксирания курс, заяви премиерът след среща с зам.-пред. на ЕК Валдис Домбровскис
    преди 1 ден
    Директни полети между България и Хърватия от 1 май
    Самолетните полети между София и Загреб ще бъдат три пъти седмично
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    Продадоха Victoria's Secret
    Сделката оцени марката за дамско бельо на 1.1 млрд. долара