сряда, 17 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1082 прочитания

    SAP отбеляза 20 години от стъпването си на българския пазар

    Компанията представи най-актуалните технологични тенденции на събитие у нас
    22 октомври 2019, 15:40 a+ a- a

    Потребителското изживяване, дигиталната трансформация и управлението на технологичните процеси с иновативните решения на SAP бяха сред ключовите теми на SAP NOW Bulgaria, който се проведе в София Тех Парк. Поводът беше отбелязването на двадесетата годишнина от стъпването на компанията на българския пазар. Бяха представени най-актуалните тенденции чрез истории на успеха и реални примери от Икономиката на изживяването – от продукти и услуги в различни сфери на бизнеса до специфични „индустрии“ като спорта.

    „Радвам се, че вече двадесет години SAP Bulgaria не просто се адаптира към тенденциите в света на иновациите, а на практика създава тези тенденции. В този пазар днес силите са експоненциални – ако преди цикълът на нови технологични развития беше десет или двадесет години, днес иновациите излизат на всеки три до шест месеца“, заяви Радомир Миланов, управляващ директор на SAP България, при откриването на SAP NOW Bulgaria.

    Успешната стратегия на SAP и в България се основава на анализ на нуждите на клиента, независимо от фазата на развитие, в която се намира конкретното предприятие. Автоматизацията на процесите помага и на малки или наскоро създадени компании да са конкурентноспособни не само на локалния, но и на международния пазар. SumUp, компания за мобилни плащания, създадена в България през 2012, е пример за това. Тя стъпва на нови пазари именно благодарение на технологичните решения и сътрудничеството си със SAP. „За седем години уникалната идея на SumUp се разви до бизнес, който бележи ръст от 100% година след година. И този ръст доказва, че технологичните иновации осигуряват възможност да се инвестира наново, тъй като натрупаните данни могат да се ползват за нови ниши и нови бизнес модели“, коментира Румяна Тренчева, старши вицепрезидент „Глобална партньорска мрежа и Общ бизнес“ на SAP в Централна и Източна Европа.

    Днес, в ерата на Икономиката на изживяването, заради динамиката на иновациите, хоризонтите на планиране все повече се скъсяват, а стратегиите непрекъснато се видоизменят според нуждите на клиента. Целта на успешния бизнес е интеграция на технологичните процеси така, че фокусът да е върху анализа на емоциите на потребителите и създаване на цялостно потребителско изживяване.

    Когато обаче аудиторията се състои от над 650 млн. футболни фенове по целия свят, предизвикателството е огромно. Михаел Фихтнер, главен дигитален директор на ФК Байерн Мюнхен, сподели, че чрез дигитализацията, чрез управлението и анализа на big data, които извършва, футболният клуб цели не толкова допълнителна комерсиализация, а да направи уеб-платформите си привлекателни и ангажиращи за феновете. Всеки месец платформите отчитат 1 млрд. интеракции с фенове. А благодарение на атрактивните дигитални решения клубът печели нови партньори и бизнес клиенти. Само за две години, благодарение на иновативните технологии на SAP, футболният гранд развива модел с 250 различни ролеви профила в зависимост от категориите потребители, за да осигури пълноценно и индивидуализирано изживяване на своите почитатели. И днес те не просто получават поздравление за рождения си ден от ФК Байерн Мюнхен, а от любимия си футболист. Според Фихтнер дигитализацията не е само IT-тема, тя е тема на всички бизнес дивизии и те трябва да дадат импулс за тези процеси.

    Фолкер Хайн, технологичен директор в SAP за централна и Източна Европа, запозна аудиторията с това как технологичните решения помагат на компаниите да открият пролуките и дефицитите в изживяването, в цялостното предлагане на продукта и в обслужването, и да ги превърнат в градивен потенциал. Тези процеси са тясно свързани и с механизмите за генериране на идеи и с техния път вътре в компанията – като накрая печеливши са не просто клиентите, но служителите и целия бранд.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 10 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 11 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 12 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 15 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ