вторник, 19 ноември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    600 прочитания

    Facebook има нова визия

    Новият бранд цели да отличи компанията от продуктите ѝ
    06 ноември 2019, 14:27 a+ a- a

    Facebook представи нова визия за продуктите и услугите си с цел да отличи компанията от социалната мрежа и приложенията.

    Instagram и WhatsApp са сред услугите, които ще носят новото лого на марката – FACEBOOK.

    Основното приложение на Facebook и сайтът им ще запазят познатото синьо лого. Новото лого, изписано с главни букви ще се използва за отличаването на FACEBOOK като компания и собственик на други приложения, освен Facebook.

    Новото лого ще бъде оцветено в различни цветове в зависимост от продукта, в който е показано. За пример компанията посочва WhatsApp, където логото е зелено.

    Новата стратегия цели да раздели голямата компания и продуктите ѝ на по-малки звена.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Премиерът заяви, че предложението за болничните няма да се внася
    Проблемът с фалшивите болнични ще бъде разгледан в рамките Националния съвет за тристранно сътрудничество
    преди 2 часа
    Калифорния прекратява покупката на автомобили от GM, Toyota и Fiat Chrysler
    Щатът се бори с президентската администрация за правото сам да определя нивото на вредни емисии, което да спазва
    преди 4 часа
    Япония одобри търговско споразумение със САЩ
    Предстои допълнително договаряне за премахване митата върху японските автомобили и частите за тях
    преди 4 часа
    Европейските институции се споразумяха за бюджета на ЕС за 2020
    Той възлиза на €322 милиарда и трябва да бъде гласуван от ЕП в рамките на 14 дни
    преди 22 часа
    Издръжката на 4-членно семейство възлиза на 2472 лв.
    За София тя е с над 30% по-висока, показва редовният анализ на КНСБ