четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2337 прочитания

    Proximity Sofia става обслужваща агенция на Milestone Systems

    Агенцията има опит в изграждането на работодателски марки за компании в сферите IT, BPO и банки и финанси
    07 ноември 2019, 13:14 a+ a- a

    Aгенция Proximity Sofia, част от BBDO Group, се заема с PR обслужването на българското представителство на Milestone Systems, датска компания, производител на софтуер за видеонаблюдение. Заедно ще работят за изграждане и утвърждаване на работодателската марка на Milestone Systems в страната.

    Milestone Systems е лидер в разработването на софтуер за видеонаблюдение и мениджмънт със седалище в Копенхаген, Дания. София е сред ключовите за компанията центрове и вторият по големина развоен център на компанията, в който работят повече от 160 от всички над 780 служители по света. Сред основните дейности на българския екип са разработването на компоненти от платформата за видеонаблюдение, помощ на партньорите на Milestone в продажбата на продукти и услуги и техническа поддръжка. 

    У нас е базиран екип за денонощна поддръжка, отговорен за мониторинга на инфраструктурата на компанията. Сформираните екипи за развойна дейност в България имат основна отговорност за разработването на основни компоненти от платформата за видеонаблюдение, облачни услуги за крайни клиенти и партньори на Milestone, софтуерно разработване на компоненти от платформата за видеонаблюдение и техническо осигуряване на непрекъсваема работа при крайния клиент.

    Proximity Sofia е сред агенциите на пазара със солиден опит в успешното изграждане на работодателски марки за компании в сферите IT, BPO и банки и финанси (Progress, TELUS International Europe, Пощенска банка и др.). 

    Основен фокус на агенцията, принадлежаща към семейството Proximity Worldwide, са корпоративните комуникации, изграждането на работодателска марка, разработката на стратегии за позициониране на компании и марки в дигитална среда и социалните мрежи, PR, инфлуенсър маркетинг и др. Proximity Sofia създава стратегията и реализира едни от най-успешните на българския комуникационен пазар кампании за изграждане на работодателска марка, сред които е спечелилата I място на PR Приз 2019 „Твоята първа работа има значение - TELUS International Europe“, като същата кампания получава 1-ва награда и на конкурса BAPRA Bright Awards 2019 в категория „Корпоративен PR“. Proximity Sofia е отличена с I място на PR Приз 2019 и за проекта си за вътрешни комуникации „PulseCheck“ - Музей на 15-те минути, отново реализиран за TELUS International Europe. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 минути
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 2 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 4 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк
    преди 4 часа
    „България Еър“ променя терминалите за опериране в в Рим, Мадрид и Прага
    Те са предвидени за полети от шенгенското пространство и предоставят възможност за по-добри транспортни връзки и влизане в страните без паспортна проверка
    преди 5 часа
    Предлагат бърза ликвидация на неработещи фирми
    От 30 хил. до 50 хил. нови дружества се създават на година, като над 90% от новостартиралите компании се провалят още в началните стъпки