Агенцията има опит в изграждането на работодателски марки за компании в сферите IT, BPO и банки и финанси
Aгенция Proximity Sofia, част от BBDO Group, се заема с PR обслужването на българското представителство на Milestone Systems, датска компания, производител на софтуер за видеонаблюдение. Заедно ще работят за изграждане и утвърждаване на работодателската марка на Milestone Systems в страната.
Milestone Systems е лидер в разработването на софтуер за видеонаблюдение и мениджмънт със седалище в Копенхаген, Дания. София е сред ключовите за компанията центрове и вторият по големина развоен център на компанията, в който работят повече от 160 от всички над 780 служители по света. Сред основните дейности на българския екип са разработването на компоненти от платформата за видеонаблюдение, помощ на партньорите на Milestone в продажбата на продукти и услуги и техническа поддръжка.
У нас е базиран екип за денонощна поддръжка, отговорен за мониторинга на инфраструктурата на компанията. Сформираните екипи за развойна дейност в България имат основна отговорност за разработването на основни компоненти от платформата за видеонаблюдение, облачни услуги за крайни клиенти и партньори на Milestone, софтуерно разработване на компоненти от платформата за видеонаблюдение и техническо осигуряване на непрекъсваема работа при крайния клиент.
Proximity Sofia е сред агенциите на пазара със солиден опит в успешното изграждане на работодателски марки за компании в сферите IT, BPO и банки и финанси (Progress, TELUS International Europe, Пощенска банка и др.).
Основен фокус на агенцията, принадлежаща към семейството Proximity Worldwide, са корпоративните комуникации, изграждането на работодателска марка, разработката на стратегии за позициониране на компании и марки в дигитална среда и социалните мрежи, PR, инфлуенсър маркетинг и др. Proximity Sofia създава стратегията и реализира едни от най-успешните на българския комуникационен пазар кампании за изграждане на работодателска марка, сред които е спечелилата I място на PR Приз 2019 „Твоята първа работа има значение - TELUS International Europe“, като същата кампания получава 1-ва награда и на конкурса BAPRA Bright Awards 2019 в категория „Корпоративен PR“. Proximity Sofia е отличена с I място на PR Приз 2019 и за проекта си за вътрешни комуникации „PulseCheck“ - Музей на 15-те минути, отново реализиран за TELUS International Europe.