вторник, 19 ноември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    575 прочитания

    YouTube пуска реклами на стената и в резултатите от търсене

    Puma е един от първите рекламодатели които ще получат достъп до формата
    08 ноември 2019, 15:09 a+ a- a

    YouTube ще предложи нов рекламен формат, който ще позволи на марки да рекламират продуктите и услугите си директно на стената във видео портала, както и в резултатите от търсенето.

    Когато потребителите въведат марка в търсачката, освен видео, свързано със заявката, търсачката ще показва и резултати с продукти. На стената YouTube ще показва раздел с продукти измежду видео клиповете.

    Puma е един от първите рекламодатели които ще получат достъп до формата, но скоро Google ще го предложи за повече рекламодатели.

    „Потребителите гледат все повече съдържание в YouTube и искаме да достигнем до тях и да ги развличаме. Тази нова възможност ще позволи на Puma да разшири стратегията си за предлагане на продукти през нова платформа и да вдъхнови потребителите“, разказа вицепрезидентът по електронна търговия в Puma Group Рик Алмейда.

    По данни на Google рекламите ще се показват на потребители които имат интерес в съответната област.

    Подобно на рекламите с продукти в търсачката на Google и рекламната им мрежа, рекламите YouTube Shopping ще вземат интересите на потребителите в зависимост от въведените критерии в Merchant Center.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 55 минути
    Премиерът заяви, че предложението за болничните няма да се внася
    Проблемът с фалшивите болнични ще бъде разгледан в рамките Националния съвет за тристранно сътрудничество
    преди 1 час
    Калифорния прекратява покупката на автомобили от GM, Toyota и Fiat Chrysler
    Щатът се бори с президентската администрация за правото сам да определя нивото на вредни емисии, което да спазва
    преди 3 часа
    Япония одобри търговско споразумение със САЩ
    Предстои допълнително договаряне за премахване митата върху японските автомобили и частите за тях
    преди 3 часа
    Европейските институции се споразумяха за бюджета на ЕС за 2020
    Той възлиза на €322 милиарда и трябва да бъде гласуван от ЕП в рамките на 14 дни
    преди 21 часа
    Издръжката на 4-членно семейство възлиза на 2472 лв.
    За София тя е с над 30% по-висока, показва редовният анализ на КНСБ