сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1147 прочитания

    YouTube пуска реклами на стената и в резултатите от търсене

    Puma е един от първите рекламодатели които ще получат достъп до формата
    08 ноември 2019, 15:09 a+ a- a

    YouTube ще предложи нов рекламен формат, който ще позволи на марки да рекламират продуктите и услугите си директно на стената във видео портала, както и в резултатите от търсенето.

    Когато потребителите въведат марка в търсачката, освен видео, свързано със заявката, търсачката ще показва и резултати с продукти. На стената YouTube ще показва раздел с продукти измежду видео клиповете.

    Puma е един от първите рекламодатели които ще получат достъп до формата, но скоро Google ще го предложи за повече рекламодатели.

    „Потребителите гледат все повече съдържание в YouTube и искаме да достигнем до тях и да ги развличаме. Тази нова възможност ще позволи на Puma да разшири стратегията си за предлагане на продукти през нова платформа и да вдъхнови потребителите“, разказа вицепрезидентът по електронна търговия в Puma Group Рик Алмейда.

    По данни на Google рекламите ще се показват на потребители които имат интерес в съответната област.

    Подобно на рекламите с продукти в търсачката на Google и рекламната им мрежа, рекламите YouTube Shopping ще вземат интересите на потребителите в зависимост от въведените критерии в Merchant Center.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 11 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 12 часа
    преди 12 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 14 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 15 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд