Puma е един от първите рекламодатели които ще получат достъп до формата
YouTube ще предложи нов рекламен формат, който ще позволи на марки да рекламират продуктите и услугите си директно на стената във видео портала, както и в резултатите от търсенето.
Когато потребителите въведат марка в търсачката, освен видео, свързано със заявката, търсачката ще показва и резултати с продукти. На стената YouTube ще показва раздел с продукти измежду видео клиповете.
Puma е един от първите рекламодатели които ще получат достъп до формата, но скоро Google ще го предложи за повече рекламодатели.
„Потребителите гледат все повече съдържание в YouTube и искаме да достигнем до тях и да ги развличаме. Тази нова възможност ще позволи на Puma да разшири стратегията си за предлагане на продукти през нова платформа и да вдъхнови потребителите“, разказа вицепрезидентът по електронна търговия в Puma Group Рик Алмейда.
По данни на Google рекламите ще се показват на потребители които имат интерес в съответната област.
Подобно на рекламите с продукти в търсачката на Google и рекламната им мрежа, рекламите YouTube Shopping ще вземат интересите на потребителите в зависимост от въведените критерии в Merchant Center.