вторник, 19 ноември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    595 прочитания

    Uber навлиза в бизнеса с реклами

    Компанията ще се превърне в платформа за реклами чрез приложението си Eats
    08 ноември 2019, 15:12 a+ a- a

    Uber ще се превърне в платформа за реклами, продавайки пространство в приложението си Eats.

    „Разглеждаме възможността за рекламен канал в Eats“, потвърди пред TechCrunch говорител на компанията.

    Новият канал ще донесе повече приходи за Uber, които в момента задържат само 10,7% от стойността на поръчките в платформата им.

    „Има няколко начина, по които можем да работим съвместно с ресторанти в течение на времето. Ако привлечем колкото се може повече заведения и им дадем инструменти, с които да им помогнем да се разрастват, то платформата ни ще е изключително ефективна. Тези заведения трябва да рекламират някъде“, разказа ръководителят на Eats Стефан Чау.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 58 минути
    Премиерът заяви, че предложението за болничните няма да се внася
    Проблемът с фалшивите болнични ще бъде разгледан в рамките Националния съвет за тристранно сътрудничество
    преди 1 час
    Калифорния прекратява покупката на автомобили от GM, Toyota и Fiat Chrysler
    Щатът се бори с президентската администрация за правото сам да определя нивото на вредни емисии, което да спазва
    преди 3 часа
    Япония одобри търговско споразумение със САЩ
    Предстои допълнително договаряне за премахване митата върху японските автомобили и частите за тях
    преди 3 часа
    Европейските институции се споразумяха за бюджета на ЕС за 2020
    Той възлиза на €322 милиарда и трябва да бъде гласуван от ЕП в рамките на 14 дни
    преди 21 часа
    Издръжката на 4-членно семейство възлиза на 2472 лв.
    За София тя е с над 30% по-висока, показва редовният анализ на КНСБ