За седми пореден път глобалната организация Superbrands връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония в Sofia Event Center.
За трети път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди. Ивет Лалова беше отличена с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света, а проф. Владимир Кафелов получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света.
Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят. През 2005 г. България стана официален член на глобалната организация Superbrands.
С промяната на данъчно-осигурителната система в България рискуваме да загубим конкурентните си предимства, някои компании може да решат да изнесат бизнесите си от страната - Георги Брашнаров, член на Консултативния съвет на БАСКОМ
Готови ли са работодателите за поколението Z и с какво се отличава, дискутират Виолета Караначева-Цветанова от IBM България, Екатерина Тонова от Manpower Bulgaria, Надя Младенова - студент, и Виктор Арнаудов - ученик