неделя, 07 март 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5889 прочитания

    Как се налагат различни марки, споделя Елза Маркова – изпълнителен директор на „Белла България”

    04 май 2010, 22:46 a+ a- a

    Част І


    Как се налагат различни марки и се печели доверието на потребителите на конкурентен пазар като бързооборотните стоки, споделя Елза Маркова - изпълнителният директор на „Белла България”  






    Част ІІ


    Тя описва структурата на компанията, как се управлява бизнеса и на кои чуждестранни пазари „Белла България” има присъствие.


     





    Част І

    Елза Маркова бе един от лекторите на двудневния форум "За Вашия успех - практически опит от топ мениджъри в България". Конференцията имаше за цел да даде възможност за среща на представители на малкия и средния бизнес в България с мениджъри от водещи компании от различни сектори. Организатори на събитието са списание ERP Enterprise и CEED - Център за развитие на предприемачеството.
     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Предлагат нова мярка в подкрепа на туроператорите
    Изпълняваната към момента мярка за туроператори и туристически агенти ще се прилага до 5 април 2021
    преди 2 дни
    преди 2 дни
    преди 2 дни
    ЕК одобри инвестиция от над 63 млн. евро за област Бургас
    Проектът ще подобри качеството на питейната вода в региона
    преди 2 дни
    Италия блокира доставката на 250 000 дози AstraZeneca за Австралия
    Възражението на Рим е одобрено от Европейската комисия