понеделник, 14 октомври 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5496 прочитания

    Как се налагат различни марки, споделя Елза Маркова – изпълнителен директор на „Белла България”

    04 май 2010, 22:46 a+ a- a

    Част І


    Как се налагат различни марки и се печели доверието на потребителите на конкурентен пазар като бързооборотните стоки, споделя Елза Маркова - изпълнителният директор на „Белла България”  






    Част ІІ


    Тя описва структурата на компанията, как се управлява бизнеса и на кои чуждестранни пазари „Белла България” има присъствие.


     





    Част І

    Елза Маркова бе един от лекторите на двудневния форум "За Вашия успех - практически опит от топ мениджъри в България". Конференцията имаше за цел да даде възможност за среща на представители на малкия и средния бизнес в България с мениджъри от водещи компании от различни сектори. Организатори на събитието са списание ERP Enterprise и CEED - Център за развитие на предприемачеството.
     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    11 октомври 2019, 16:02
    Туск: Има лъч надежда за споразумение за Брекзит
    Разговорите продължават, подчерта председателят на Европейския съвет
    11 октомври 2019, 11:34
    Борисов откри нов участък от АМ "Хемус"
    Бъдещето на Северна България е свързано със строителството на автомагистралата и осигуряването на бърза и безопасна пътна комуникация между София и Варна, подчерта премиерът
    11 октомври 2019, 10:49
    ЕС предупреди, че"враждебни" държави представляват риск за 5G мрежите
    За най-опасни се смятат държави, които не са членки на ЕС, или субекти, ползващи се с държавна подкрепа. При тях вероятността да атакуват 5G мрежи е най-голяма, се посочва в доклад на ЕС
    11 октомври 2019, 09:57
    Евродепутатите призоваха за по-строги мерки срещу руската дезинформация
    ЕП поиска и законодателство за предотвратяване на хибридните заплахи