Платформата вече увеличи от 5 на 20 души максималния брой участници в аудио разговори
Комуникационната платформа Rakuten Viber обяви значителен ръст в потреблението на глобално ниво от началото на COVID-19 .
Най-популярните функции в момента са тези, които улесняват комуникацията - груповите съобщения и обажданията. Броят на изпратени съобщения в група е нараснал със 134%, а приетите групови обаждания средно на потребител са 370% повече за последните две седмици. Средният брой интеракции с Viber Общности е нараснал със 78% с кампании като тази на WashPost, която дава актуална и достоверна информация по време на социална изолация.
От началото на COVID-19 броят нови активни потребители във Viber дневно се е увеличил с 15% през март, а новорегистрираните потребители на ден в приложението са с 25% повече.
Потребителите разговарят по-дълго – продължителността на едно обаждане е нараснала с до 35%, а със 75% са се увеличили изпратените видеа.
“През този предизвикателен период трябва да се адаптираме и да реагираме по-бързо, за да помогнем на семейства, приятели, ученици и учители, колеги и компании, да останат свързани един с друг. Нашите потребители разчитат на нас, ние ще продължим да подобряваме изживяването им в приложението, като запазваме връзката между хората сигурна и безплатна”, сподели Джамел Агауа, глобален изпълнителен директор на Rakuten Viber.
Платформата вече увеличи от 5 на 20 души максималния брой участници в аудио разговори и изпрати съобщение с инструкции за безопасност от СЗО до милиони потребители на 22 езика.
За да помогне на потребителите да разделят фактите от недостоверната информация, Viber представи официален чат бот на СЗО и работи активно с Unicef U-Reports, за да предоставя проверена информация за коронавируса в реално време на десетки езици.
За да популяризира официалната информация за COVID-19, Viber заедно с местни здравни институции, създаде специални Общности в 12 държави, от които потребителите да получават достоверна информация за пандемията и мерките за превенция.
Компанията пусна и нова стикер кампания „Остани вкъщи“, с която насърчава позитивната нагласа през периода на социално дистанциране.