вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    897 прочитания

    Viber регистрира 370% ръст на груповите обаждания

    Платформата вече увеличи от 5 на 20 души максималния брой участници в аудио разговори
    08 април 2020, 10:32 a+ a- a

    Комуникационната платформа Rakuten Viber обяви значителен ръст в потреблението на глобално ниво от началото на COVID-19 .

    Най-популярните функции в момента са тези, които улесняват комуникацията - груповите съобщения и обажданията. Броят на изпратени съобщения в група е нараснал със 134%, а приетите групови обаждания средно на потребител са 370% повече за последните две седмици. Средният брой интеракции с Viber Общности е нараснал със 78% с кампании като тази на WashPost, която дава актуална и достоверна информация по време на социална изолация.

    От началото на COVID-19 броят нови активни потребители във Viber дневно се е увеличил с 15% през март, а новорегистрираните потребители на ден в приложението са с 25% повече.

    Потребителите разговарят по-дълго – продължителността на едно обаждане е нараснала с до 35%, а със 75% са се увеличили изпратените видеа.

    “През този предизвикателен период трябва да се адаптираме и да реагираме по-бързо, за да помогнем на семейства, приятели, ученици и учители, колеги и компании, да останат свързани един с друг. Нашите потребители разчитат на нас, ние ще продължим да подобряваме изживяването им в приложението, като запазваме връзката между хората сигурна и безплатна”, сподели Джамел Агауа, глобален изпълнителен директор на Rakuten Viber.

    Платформата вече увеличи от 5 на 20 души максималния брой участници в аудио разговори и изпрати съобщение с инструкции за безопасност от СЗО до милиони потребители на 22 езика.

    За да помогне на потребителите да разделят фактите от недостоверната информация, Viber представи официален чат бот на СЗО и работи активно с Unicef U-Reports, за да предоставя проверена информация за коронавируса в реално време на десетки езици.

    За да популяризира официалната информация за COVID-19, Viber заедно с местни здравни институции, създаде специални Общности в 12 държави, от които потребителите да получават достоверна информация за пандемията и мерките за превенция.

    Компанията пусна и нова стикер кампания „Остани вкъщи“, с която насърчава позитивната нагласа през периода на социално дистанциране.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 8 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 9 часа
    преди 9 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 12 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 12 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд