петък, 05 юни 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    292 прочитания

    Българска PR агенция с две награди в световна надпревара за дигитални проекти

    SiteMedia Consultancy спечели с кампанията #DaretoWOWandCare на NIVEA България в категориите Game Changer и Online Community
    19 май 2020, 12:05 a+ a- a

    Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News определи SiteMedia Consultancy за победител в категориите Game Changer и Online Community в престижната си класация Digital PR Awards 2020 с кампанията #DaretoWOWandCare, реализирана за бранда NIVEA на Байерсдорф България.

    Кампаниите в престижната класация са оценявани по постигнатите резултати, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, креативност, използване на дигитални мрежи, работа с онлайн общности, цялостно отношение към работния процес и много други. Церемонията по връчване на наградите ще се състои на 18 октомври в Ню Йорк.

    Освен наградите в категориите Game Changer и Online Community, SiteMedia Consultancy получава и почетни oтличия (Honorable Mentions) в още пет категории – за Digital Firm of the Year, Digital PR Campaign, Instagram Campaign, Contest/Game и Digital Marketing Campaign (100k and under) на годината. SiteMedia Consultancy се съревновава с агенции и компании като IBM, Y&R PR, BASF, APCO Worldwide, Cisco, FleishmanHillard, AT&T, Porter Novelli и много други. Тя е единствената агенция от Източна Европа с награди и почетни отличия на Digital PR Awards 2020.

    „За пореден път българска агенция получава подобно високо отличие. Българска дигитална кампания да спечели в две категории и да получи цели пет Почетни oтличия, включително за Дигитална Агенция за целия свят, от престижна комуникационна медия като PR News е признание за усилията ни и за българската професионална общност като цяло. За пореден път ще кажа, че българският ПР пазар е на световно ниво и името на България за пореден път се споменава с уважение на всички комуникационни форуми по всички континенти. Българска кампания печели в категория Game Changer, което е поредно доказателство за иновативността, креативността и качеството на българските идеи“, сподели Любомир Аламанов, генерален мениджър на SiteMedia Consultancy. „Кризата заради световната пандемия промени живота ни, промени бизнеса. И комуникационните специалисти сме във фокуса на промените. Комуникациите ще помогнат на хората и организациите по-бързо да се адаптират, по-бързо да намеря пътя към новата реалност.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Съдът потвърди избора на концесионер на летище София
    Консорциум „Соф кънект“ с летищен оператор „Мюнхен“ остава концесионер
    преди 3 часа
    Спад на безработицата в САЩ през май
    Икономиката е добавила 2,5 млн. работни места за месец
    преди 3 часа
    Външните граници на ЕС остават затворени поне до 1 юли
    Повечето държави в ЕС ще премахнат проверките по вътрешните граници до 15 юни, а останалите - до края на месеца
    преди 3 часа
    Проверяваме за фишове за нарушения по пътя електронно
    Агенцията за електронно управление с 2 нови услуги
    преди 4 часа
    СЗО: Пандемията от Covid-19 продължава да се разраства
    Втора вълна на заболяването не е неизбежна, заяви говорител на организацията