петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1879 прочитания

    Staropramen с кампания в подкрепа на заведенията

    Компанията дарява 15 000 литра бира на квартални кафенета и ресторанти в цялата страна
    05 юни 2020, 14:17 a+ a- a

    Един от най-засегнатите от пандемията сектори в страната бяха заведенията. В продължение на повече от два месеца техните врати останаха затворени. Може би дори някои от тях ще останат затворени. Преди два месеца въпросът, който си поставяха собственици, наематели, управители на заведения беше „кога ще отворим отново“.

    С облекчаването на мерките и разрешаването на работата на заведенията на открито и закрито сега въпросът пред тези хора стои по малко по-различен начин – ще можем ли изобщо да отворим?

    В този момент заведенията имат най-голяма нужда от подадена ръка, а приятелите и партньорите са точно за това. Ето защо през месец юни Staropramen започва кампания в подкрепа на малкия и средния бизнес. Марката ще подпомогне първите зареждания на свои партньорски заведения в цялата страна, подарявайки безвъзмездно 15 000 литра бира на 300 обекта. Чрез този жест на съпричастност биреният бранд помага на заведенията да отворят врати отново след края на карантината.

    „За нас беше много важно да намерим подходящ начин, по който да помогнем на партньорите си да продължат след това предизвикателство и да им покажем, че заставаме зад тях. Изграждането на партньорски отношения с бизнеса винаги е било част от цялостната ни стратегия за развитие на бранда и на компанията, защото само така се постигат дългосрочни успехи и за двете страни – партньорите ни могат да разчитат на нас и в добри, и в трудни моменти, както и ние на тях за това да предлагат по най-добрия начин нашите продукти и да създават лоялни потребители“ – коментира Лилия Манахилова, Старши бранд мениджър „Премиални марки“ в „Каменица“ АД.

    Кампанията ще протече под надслов „Животът отново по твой вкус“, отправяйки поглед към новата обстановка, в която живеем. Staropramen призовава всички да се включат в инициативата, като посетят любимите си квартални заведения и по този начин им помогнат да заработят отново, „защото животът има още по-добър вкус, когато сме заедно“.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 4 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години