сряда, 08 юли 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1040 прочитания

    Kaufland пусна собствена марка продукти българско производство

    Брандът „Брей!“ включва 61 продукта на 20 български производители от 15 региона в страната
    23 юни 2020, 14:29 a+ a- a

    Kaufland България представи първата си национална собствена линия продукти от изцяло български производители. Марката носи името „Брей!“ и стартира с 61 продукта в 4 категории: млечни и месни продукти, основни храни и напитки, и тестени изделия.

    Всички те са дело на 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път. По този начин общият брой на родните производители, които произвеждат собствените марки на търговската верига за местния пазар, стават общо 30. 

    „В „Брей!“ вложихме целия си 15-годишен опит до момента и желанието да работим с още по-голям фокус върху родното, както винаги рамо до рамо с българските производители. Всеки продукт в асортимента е символ на традиционния български вкус, който всички ние като български потребители търсим“, сподели Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България

    „Брей!“ е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти.

    Марката стартира с 15 месни продукта, произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив. Пресните месни продукти са изцяло със стандарт Стара планина, а сред останалите има такива със защитено географско указание като Горнооряховския суджук, направен по традиционна рецепта, и други с традиционно специфичен характер, като филе „Елена“ и панагюрската луканка. 

    Асортиментът на марката включва 8 млечни продукта от с. Замфирово, област Монтана и регионите на София, Сливен и Хасково. Клиентите ще намерят млечни продукти с изцяло български суровини, а киселите млека са съобразени с националния стандарт за българско кисело мляко БДС. В категорията са включени още кокоши яйца от свободни кокошки и боза с българска пшеница, без консерванти и подсладители. 

    Основната категория на „Брей!“ включва 37 продукта, сред които 5 вида едромляна лютеница, направени от пипер и патладжан, отглеждани на родна почва. Категорията включва и разнообразие от 11 вида домашни сладка, всяко направено с изцяло български плодове от производители с установени традиции от региона на Пловдив. Бройката се допълва от 6 вида мед, 3 вида вино с конкретни сортове от Тракийската низина, слънчогледова тахан халва, локум, деликатесни салати, точени кори и други. 

    В момента марката предлага и селски хляб от плодородна Добруджа, направен с българско брашно. 

    С цел максимална прозрачност и информиран избор на клиента, информацията за всеки продукт е включена на етикета му – от произхода и производителя на продукта, до описанието на всяка използвана суровина. 

    Kaufland България разработва първата си национална собствена линия „Брей!“ в рамките на две години. Компанията стартира през 2018, като проучва пазара добре и заедно с екип от специалисти организира стотици дегустации на родни продукти с цел да бъде избран възможно най-качественият референт за продуктите от марката. 

    Основен фактор при финалния избор на производителите, които да създадат „Брей!“ рамо до рамо с компанията, е възможността да произвеждат сертифицирана продукция в нужните обеми. Окончателната селекция се осъществи чрез прозрачен конкурс при ясно зададени от страна на търговската верига критерии за качество и мащаб на производството. Kaufland изисква от производителите международно признати сертификати за качество и работа със собствени марки, като за продукти като прясно месо и колбаси компанията изисква и допълнителен независим външен одит. 

    Kaufland ще тества продуктите под марката „Брей!“ регулярно в българска акредитирана лаборатория най-малко 4 пъти в годината, като месните продукти ще преминават контролни тестове 8 пъти годишно. 

    Само за първата седмица, откакто е на пазара, марката бележи забележителен потребителски интерес. В рамките на изминалите 7 дни компанията отчита продажби на 37 тона кисело мляко „Брей!“ или 94 хиляди кофички. Висок интерес бележат още различните видове лютеница с общо 25 000 продадени бурканчета за 7 дни, общо 20 000 бурканчета домашни сладка и общо 12 000 броя Горнооряховски суджук и сух шпек.

    До края на годината Kaufland България планира да увеличи двойно асортимента на „Брей!“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Италия подкрепя присъединяването на България към Шенген
    Страната е на четвърто място по чуждестранни инвестиции у нас
    преди 12 часа
    ЕК с нови мерки в подкрепа на лозаро-винарския сектор
    Лозаро-винарският сектор е сред най-силно засегнатите от кризата сектори
    преди 13 часа
    Планът за инвестиции за Европа подкрепя изграждането на детска болница в Бургас
    Новата болница ще бъде в сграда с нулеви емисии, свързана със съществуващата болница на Бургаския университет
    преди 13 часа
    Проучване: Тревогата от коронавируса сред българите расте, но мнозинството е против ново затягане на мерките
    Намалява и увереността, че скоро ще се върнем в пълнота към живота от преди
    преди 14 часа
    ЕК очаква по-слабо възстановяване на българската икономика през 2021
    Брюксел запазва прогнозата си от пролетта за намаление на реалния БВП с около 7% тази година
    преди 18 часа