петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1344 прочитания

    Bilka Lifestyle разширява портофлиото си от продукти под марката BioApteka

    06 юли 2020, 12:06 a+ a- a

    Производителят на козметични продукти Bilka Lifestyle обяви, че разширява портофлиото си под марката BioApteka на българския пазар.

    BioApteka беше лансирана в България през октомври 2018 г. В основата на концепцията на марката е създаваните серии продукти да са базирани на полезните свойства на общоизвестните супер храни, като естественото природно средство за здраве и красота. Първата гама, с която бранда BioApteka се представи на пазара, беше Honey Therapy – продукти с основна съставка супер храната мед.  Година и половина след това, компанията представя втората козметична линия на BioApteka – Caviar & Marine Therapy – козметични продукти, създадени на основата на ползите от хайвера.  Портфолиото на Caviar & Marine Therapy се състои от 12 продукта, създадени на основата на коктейл от екстракта от хайвера от сибирска есетра и морски специалитети.

    Черният хайвер е не само скъпо и гурме ястие, на което се наслаждаваме в специални случаи в комбинация с качествено пенливо вино. Производните от него екстракти са също толкова полезни за кожата и косата, когато се използват и като основен компонент в козметиката.  Състои се от 27% протеини и високо съдържание на минерали (главно калий, натрий, калций, желязо и фосфор), витамини A, E, D и F, както и вит. К.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 11 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 12 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 13 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 15 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк