Кампанията на творческа агенция gobox бе породена от Covid кризата
Творческа агенция gobox отдели над 150 часа в рамките на 10 седмици за бизнеси, силно афектирани от икономическото положение в страната, за да подобрят своя маркетинг или бизнес резултати.
От агенцията обявиха кампанията в края на април, а сега съобщават, че са помогнали на 12 фирми. Те са са предимно микро и малки предприятия, в различни сектори като образование (24%), туризъм (24%), търговия (16 %), здравеопазване (16%) и други като спорт, мода, ИТ. Основният вид оказана помощ е стратегически маркетинг и позициониране, дигитални услуги и социални мрежи, бранд идентичност и корпоративен дизайн.
„Инициативата се роди от желанието ни да помогнем на българския бизнес в момент, в който най-силно се усети нуждата от преориентация на комуникацията и посланията. Радваме се, че успяхме да ударим едно рамо на всеки един от записалите се, беше изключително мотивиращо и за екипа ни. Ние ще продължим да подпомагаме смислените български брандове и за в бъдеще“, коментира Петър Бояджиев, съосновател в gobox.
Кампанията приключи в средата на юли, но творческата агенция вече обсъжда възможностите за продължаване на безвъзмездната подкрепа от есента.