четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1230 прочитания

    12 български фирми получиха безвъзмездна маркетингова подкрепа

    Кампанията на творческа агенция gobox бе породена от Covid кризата
    31 юли 2020, 18:01 a+ a- a

    Творческа агенция gobox отдели над 150 часа в рамките на 10 седмици за бизнеси, силно афектирани от икономическото положение в страната, за да подобрят своя маркетинг или бизнес резултати.

    От агенцията обявиха кампанията в края на април, а сега съобщават, че са помогнали на 12 фирми. Те са са предимно микро и малки предприятия, в различни сектори като образование (24%), туризъм (24%), търговия (16 %), здравеопазване (16%) и други като спорт, мода, ИТ. Основният вид оказана помощ е стратегически маркетинг и позициониране, дигитални услуги и социални мрежи, бранд идентичност и корпоративен дизайн.

    „Инициативата се роди от желанието ни да помогнем на българския бизнес в момент, в който най-силно се усети нуждата от преориентация на комуникацията и посланията. Радваме се, че успяхме да ударим едно рамо на всеки един от записалите се, беше изключително мотивиращо и за екипа ни. Ние ще продължим да подпомагаме смислените български брандове и за в бъдеще“, коментира Петър Бояджиев, съосновател в gobox.

    Кампанията приключи в средата на юли, но творческата агенция вече обсъжда възможностите за продължаване на безвъзмездната подкрепа от есента.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 3 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава
    преди 3 часа
    преди 18 часа
    Петя Димитрова, АББ: Няма основания да се очаква, че лихвите ще се повишат с въвеждането на еврото
    Между 300 и 400 млн. лв. се очаква да изразходват банките у нас за въвеждането на еврото
    преди 20 часа
    В София ще се проведат първите в България конференция и хакатон, посветени на Ethereum
    ETHSofia ще се състои между 17 и 19 октомври в Иновационен форум „Джон Атанасов“
    преди 20 часа
    ОББ: Очакваме по-висок икономически растеж през тази година в сравнение с 2023
    Пазарът на труда се характеризира с ограничено предлагане на квалифициран персонал и относително високо търсене, което се отразява във висок ръст на средната работна заплата