петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1399 прочитания

    Американски мобилен оператор може да предложи договор, спонсориран от реклами

    Цената на пакета ще е с 5 до 10 долара по-ниска
    17 септември 2020, 10:55 a+ a- a

    Американският мобилен оператор AT&T разглежда възможността за спонсорирани договори за мобилни услуги. Това разкри пред „Ройтерс“ главният изпълнителен директир на компанията Джон Станки.

    Абонатите ще продължат да заплащат абонамент, но той ще е с 5 до 10 долара по-евтин. В замяна потребителите ще получават реклами, които ще финансират останалата част от абонаментната такса.

    Компании като Amazon вече предлагат продукти и услуги, субсидирани от реклами.

    Инженерите на AT&T работят по персонализирани идентификационни кодове за потребителите, кото няма да разкриват лични данни, но ще позволят насочването на реклами.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 57 минути
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 час
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 час
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 4 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години