Курсовете са подходящи за студенти в последен етап на обучение, завършили студенти, както и начинаещи специалисти в маркетинга и комуникациите
Кока-Кола обяви, че стартира безплатна дигитална академия съвместно със SoftUni Digital. С новата си инициатива компанията цели да повиши уменията и да разшири обхвата от компетенции на млади специалисти в областта на маркетинга и комуникациите.
Инициативата е част от програмата на Кока-Кола #YouthEmpowered за подпомагане на кариерното развитие на младежите. Академията ще стартира през ноември и ще продължи 5 седмици с 10 лектори от различни отдели, а записването става тук: https://digital.softuni.bg/trainings/3353/coca-cola-digital-academy-november-2020.
Курсовете са напълно безплатни и са подходящи за студенти в последен етап на обучение, завършили студенти, както и начинаещи специалисти в сферата на управлението на брандове, маркетинг и комуникации.
Дигиталната академия ще разкрие тънкостите в създаването и реализирането на стратегиите зад най-популярните безалкохолни напитки в световен мащаб. Сред темите, които експертите от Кока-Кола ще представят в дигиталната академия, са управление на брандове, онлайн търговия, портфолио мениджмънт, корпоративни комуникации, корпоративна социална отговорност и др.