петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1666 прочитания

    Как Covid-19 трансформира поведението на бизнесите по отношение на онлайн плащанията?

    Изводите от глобално проучване на Paysafe и тенденциите в България научете от Росен Метев, VP Sales EMEA, Skrill & NETELLER
    22 октомври 2020, 10:07 a+ a- a

    42% от българския онлайн бизнес е започнал да приема плащания с карта при доставка от началото на Covid-19. 46% от местните малки и средни бизнеси са интегрирали повече от 1 нов начин на разплащане онлайн. 

    Това установи проучване на Sapio Research по поръчка на Paysafe сред 1100 онлайн бизнеса, базирани в България, САЩ, Великобритания, Канада, Италия, Австрия и Германия. Ключовите изводи за България от доклада „Изгубени в трансакциите“ представи Росен Метев, VP Sales EMEA, Skrill & NETELLER, Paysafe, на виртуален форум на 21 октомври.

    Три четвърти от бизнесите са установили промяна в поведението на потребителите, когато става въпрос за това кои методи на плащане да използват при онлайн пазаруване, разкрива докладът.

    79% от българския бизнес споделя, че незавършването на покупките онлайн е проблем за тях, за 47% това се е увеличило поради Covid-19. 26% от бизнесите споделят, че неспособността да платят с предпочитания от тях метод за плащане е причината потребителите да се отказват от покупка (2-ро по ред след само разглеждане на предлаганите продукти без намерение за покупка). 

    Още изводи от доклада вижте във видеото: 

    Как Covid-19 трансформира поведението на бизнесите по отношение на онлайн плащанията?
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 30 минути
    БСК: От 2030 най-малко 30% от пластмасовите опаковки ще трябва да се рециклират
    Системи за връщане на бутилки и кенчета предвиждат регулации на ЕП
    преди 38 минути
    Mazda и Panasonic сключиха споразумение за доставка на батерии
    Panasonic Energy произвежда батерии и за Tesla
    преди 56 минути
    Проучване: 1/3 от финансовите директори в ЦИЕ тестват решения с GenAI
    Намирането на служители с правилните компетентности е най-голямото предизвикателство при въвеждането на AI, показва анкета на Deloitte
    преди 1 час
    UBS продава активи на Credit Suisse на стойност $8 млрд.
    Сделката с Apollo е стартирала преди поглъщането на Credit Suisse от UBS
    преди 3 часа
    Очаква се пазарът на смартфони да се възстанови през 2024 г.
    Най-голям ръст се очаква в премиум сегмента, показват данни на Counterpoint Research