събота, 05 декември 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    353 прочитания

    Effie Awards България ще се проведе през януари 2021

    Крайният срок за подаване на заявки е 25 ноември 2020
    13 ноември 2020, 09:03 a+ a- a

    Тринадасетотото издание на конкурса за маркетингова ефективност Effie Awards ще се проведе в България на 28 януари 2021, съобщиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

    Конкурсът отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.

    Мотото на тазгодишното издание е „Всичко, което блести е злато“. Парафразата на известния стих на Шекспир издава амбицията на конкурса да награди онези кампании и маркетингови практики, постигнали блестящи резултати със своите иновативни комуникационни решения. 

    Всички професионалисти в сферата на интегрираните комуникации и рекламодателите могат да участват в конкурса с най-ефективните си идеи, реализирани в периода от 1 януари 2019 до 31 октомври 2020 г. 

    Ключовите критерии за оценяване са базирани на сериозните маркетингови проучвания, смелите и нестандартни стратегически решения и ефективността на рекламата. Пандемията COVID-19 и новите социални рестрикции провокираха всички да търсят нови начини на комуникация, затова Effie Awards България въвежда нова категория „Маркетинг при актуални събития“.  В тази широко формулирана категория един срещу друг ще се изправят контекстуални кампании с висока ефективност, създадени около конкретни събития и в отговор на неочаквани социални, културни и други явления.

    Тази година организаторите на конкурса удължават срока за записване с един месец и обявиха отстъпка от 25% от таксата за участие при ранно подаване на заявките до 13 ноември. Крайният срок за подаване на заявки е 25 ноември 2020 година. 

    Effie Awards е световно признатият стандарт за успешно комуникиран бранд. Над 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и комуникационни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 часа
    Димитър Радев: Възможно е изостряне на икономическата криза у нас
    Възможен е ръст на необслужваните кредити, предупреждава гуверньорът
    преди 19 часа
    СЗО: Обстановката в Европа все още е „крехка“
    Covid-19 „не е изчезнал“ и „няма да изчезне“, предупредиха експерти от организацията
    преди 19 часа
    Първи товарен влак от Истанбул замина за Китай
    Той ще пресече два континента, две морета, 5 страни и ще стигне в Китай след 12 дни
    преди 20 часа
    Върна ли Covid-19 българите от чубжина?
    Колко и защо се върнаха, къде отидоха и ще останат ли - отговорите търси ново проучване
    преди 21 часа
    НАП признава тестовете за COVID-19 за разход на работодателите
    Не само PCR тестовете, но и бързи антиегнни тестове ще бъдат признавани за разход