Крайният срок за подаване на заявки е 25 ноември 2020
Тринадасетотото издание на конкурса за маркетингова ефективност Effie Awards ще се проведе в България на 28 януари 2021, съобщиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Конкурсът отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.
Мотото на тазгодишното издание е „Всичко, което блести е злато“. Парафразата на известния стих на Шекспир издава амбицията на конкурса да награди онези кампании и маркетингови практики, постигнали блестящи резултати със своите иновативни комуникационни решения.
Всички професионалисти в сферата на интегрираните комуникации и рекламодателите могат да участват в конкурса с най-ефективните си идеи, реализирани в периода от 1 януари 2019 до 31 октомври 2020 г.
Ключовите критерии за оценяване са базирани на сериозните маркетингови проучвания, смелите и нестандартни стратегически решения и ефективността на рекламата. Пандемията COVID-19 и новите социални рестрикции провокираха всички да търсят нови начини на комуникация, затова Effie Awards България въвежда нова категория „Маркетинг при актуални събития“. В тази широко формулирана категория един срещу друг ще се изправят контекстуални кампании с висока ефективност, създадени около конкретни събития и в отговор на неочаквани социални, културни и други явления.
Тази година организаторите на конкурса удължават срока за записване с един месец и обявиха отстъпка от 25% от таксата за участие при ранно подаване на заявките до 13 ноември. Крайният срок за подаване на заявки е 25 ноември 2020 година.
Effie Awards е световно признатият стандарт за успешно комуникиран бранд. Над 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и комуникационни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.