събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1210 прочитания

    Effie Awards България ще се проведе през януари 2021

    Крайният срок за подаване на заявки е 25 ноември 2020
    13 ноември 2020, 09:03 a+ a- a

    Тринадасетотото издание на конкурса за маркетингова ефективност Effie Awards ще се проведе в България на 28 януари 2021, съобщиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

    Конкурсът отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.

    Мотото на тазгодишното издание е „Всичко, което блести е злато“. Парафразата на известния стих на Шекспир издава амбицията на конкурса да награди онези кампании и маркетингови практики, постигнали блестящи резултати със своите иновативни комуникационни решения. 

    Всички професионалисти в сферата на интегрираните комуникации и рекламодателите могат да участват в конкурса с най-ефективните си идеи, реализирани в периода от 1 януари 2019 до 31 октомври 2020 г. 

    Ключовите критерии за оценяване са базирани на сериозните маркетингови проучвания, смелите и нестандартни стратегически решения и ефективността на рекламата. Пандемията COVID-19 и новите социални рестрикции провокираха всички да търсят нови начини на комуникация, затова Effie Awards България въвежда нова категория „Маркетинг при актуални събития“.  В тази широко формулирана категория един срещу друг ще се изправят контекстуални кампании с висока ефективност, създадени около конкретни събития и в отговор на неочаквани социални, културни и други явления.

    Тази година организаторите на конкурса удължават срока за записване с един месец и обявиха отстъпка от 25% от таксата за участие при ранно подаване на заявките до 13 ноември. Крайният срок за подаване на заявки е 25 ноември 2020 година. 

    Effie Awards е световно признатият стандарт за успешно комуникиран бранд. Над 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и комуникационни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 21 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 22 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 2 дни
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 2 дни
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 2 дни
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 2 дни
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство