събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1277 прочитания

    Пощенска банка откри първия си онлайн център за жилищно кредитиране

    С иновативната услуга банката предлага на своите клиенти дистанционен процес за финансиране на техния нов дом
    25 ноември 2020, 11:32 a+ a- a

    Пощенска банка откри първия си Онлайн център за жилищно кредитиране, с който въвежда нов модел за бързо и удобно клиентско обслужване. Новото дигитално решение в процеса на жилищното финансиране е продължение на услугите, предлагани от банката в нейните специализирани Центрове за жилищно кредитиране.

    По този начин банката надгражда услугата за онлайн кандидатстване за жилищен кредит, за да отговори в максимална степен на потребителските очаквания за отдалечено консултиране и комуникация с банката в процеса по отпускане на кредита, пренасяйки процеса в дигитална среда.

    С новата услуга клиентите ще могат не само да кандидатстват дистанционно за жилищен кредит, но и да разчитат на онлайн консултации с високо ниво на обслужване от експертите на банката, които ще им съдействат във всеки етап от процеса на кредитиране, включително с провеждане на видео консултации, изготвяне на индивидуална оферта, подготовка на документи, въвеждане на заявление, получаване на становище за кредит, пазарна оценка на имота, като се намали до минимум необходимостта от посещение на банков клон.

    „Времето на клиентите ни е изключително ценно за нас и затова непрекъснато се стремим да им предлагаме повече удобство и бързина на обслужване през нашите канали за банкиране. Новата ситуация, в която се намираме, промени нагласите на нашите клиенти, които се интересуват от финансиране за своя дом, и те вече очакват този процес да се случва не просто бързо, а и дигитално. Затова им предоставяме тази възможност с първия ни Онлайн център за жилищно кредитиране, като същевременно намаляваме рисковете за здравето на клиентите и служителите си. В същото време обединяваме дигитални технологии и банкиране, за да създадем ново модерно ипотечно кредитиране“, коментират от Пощенска банка.

    „С първия ни Онлайн център за жилищно кредитиране надграждаме досегашните си добри практики, като предоставяме на клиентите отдалечен достъп до голяма част от услугите на банката за жилищно кредитиране. Те ще могат да получат професионален съвет от нашите служители с висока експертиза в този сегмент. Тази услуга е логично продължение на нашата стратегия за дигитализация, която реализираме успешно, и с която се стремим не просто да предлагаме универсални банкови услуги, а отлично потребителско обслужване спрямо нуждите на клиентите ни. Така отново сме още по-близо до потребителите, предлагайки им точното финансово решение за техния нов дом“, допълват още от Пощенска банка.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 1 ден
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 2 дни
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 2 дни
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 2 дни
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    18 април 2024, 08:29
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство