петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3033 прочитания

    Любомир Аламанов оглави новосъздадената от ПР бизнеса Етична комисия

    Дейността на Етичната комисия ще обхваща тълкуване и прилагане на Етичния кодекс на комуникационния бизнес
    15 януари 2021, 16:53 a+ a- a

    Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че е създала Етична комисия (ЕК).

    За председател на Етичната комисия към БАПРА бе избран Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy, а за членове Николай Неделчев, Publicis Group и Максим Бехар, M3 Communications. За резервни членове бяха избрани Светлана Савова, V+O Communications и Диана Пазаитова, Fama Consulting. Томислав Цолов, APRA Porter Novelli, зае освободеното място в УС на БАПРА.

    Основната цел на ЕК е да обединява комуникационната общност за етични и професионални комуникации, спазване на правилата на професионалното поведение в областта на комуникациите, лоялна конкуренция и защита на интересите на клиентите и обществото като цяло. Дейността на Етичната комисия ще обхваща тълкуване и прилагане на Етичния кодекс на комуникационния бизнес (Софийска харта на етичните комуникации) или на други документи, официално одобрени от управителните органи на БАПРА. На проведеното Общо събрание на БАПРА бяха приети и Правила за работа на комисията.

    „Етичните комуникации са от изключително значение във времена на фалшиви новини, разклатено доверие в институциите и глобална криза поради ковид пандемията. От тази гледна точка беше напълно естествено ПР бизнесът в България да създаде Етична комисия, като част от отговорността за саморегулация и спазване на правила за професионална дейност. Тя ще се придържа плътно към Софийската харта за етични комуникации, приета от обединената комуникационна общност на първия официален професионален празник на ПР специалистите – 07.07.2020 г.“, сподели Любомир Аламанов, председател на Етичната комисия към БАПРА. „През последните години българският комуникационен бранш се разви с бързи темпове и се открои на световната сцена. Успехите, постигнати от български кампании и агенции, се дават за пример и създават тенденции. Надявам се, че етиката в комуникациите ще бъде на същото ниво.“

    Етичната комисия към БАПРА започва своята работа веднага. Сигнали могат да се подават на адреса на БАПРА или на и-мейл: ec@bapra.bg

     

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 минути
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 15 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 16 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 17 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 19 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ