четвъртък, 04 март 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    434 прочитания

    Кока-Кола инвестира още 200 000 лв. в малкия бизнес у нас

    Втората фаза на кампанията „Магазинчето на квартала“ ще подпомогне още 1200 малки квартални търговски обекта
    08 февруари 2021, 14:49 a+ a- a

    Системата на Кока-Кола в България продължава инициативата, стартирала през миналата година, с която подкрепя малките търговци в страната в справянето им с икономическите последствия от пандемията Covid-19. След успеха на първата фаза и положителния отзвук, както от потребителите, така и от собствениците на квартални магазини в цялата страна, които получиха подкрепа за бизнесите си, Кока-Кола продължава с подкрепата на местните общности в България. Само преди дни „Магазинчето на квартала“ получи признание и от професионалната гилдия, като спечели бронзово отличие в категория „Промоции“ на престижните награди за маркетингови комуникации Effie Awards.

    Инвестицията във втората фаза на „Магазинчето на квартала“ е в размер на 200 000 лв. и ще обхване 1200 магазина в цялата страна. Търговските обекти ще получат инвентар, който ще облагороди бизнеса им, ще привлече нови клиенти и ще подпомогне задържането на старите. Търговските представители на Кока-Кола ХБК България отново ще инвестират от своето време и с професионалната си експертиза и натрупан опит ще подпомогнат собствениците на малки магазини с ценни съвети за това как да направят обектите още по-привлекателни за потребителите от кварталите, в които се намират.

    „С тази кампания Кока-Кола ни помогна да направим магазина още по-приветлив и цветен, а пазаруването за нашите клиенти - приятно и интересно“, споделя управител на търговски обект в Бургас.

    „Благодарение на „Магазинчето на квартала“, получихме чадъри, козирки и кошници, с които нашият обект стана по-видим и привлекатален. Клиентите ни влизат с усмивка и пазаруват с настроение“, казва собственик на квартален магазин във Видин.

    Кампанията „Магазинчето на квартала“ стартира миналата година и обхвана над 500 селектирани малки търговски обекта в цялата страна, като част от един от приоритетите на Системата на Кока-Кола в България - подпомагането на местните общности и клиентите, с които работи, и за които е дългогодишен и доверен бизнес партньор. Икономическото въздействие на Системата на Кока-Кола у нас се изразява в добавена стойност от 654 млн. лв., което е общо 0,6% от БВП на страната. На всеки лев, изразходван за напитка на Кока-Кола, 70 стотинки остават в местната икономика. Системата поддържа 16 200 работни места по цялата си верига на стойност, което е около 0,5% от общата заетост.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    ЕК ще предложи дигитален зелен паспорт още този месец
    Целта е улесняване на движението в рамките на ЕС и по света за работа или туризъм
    преди 2 дни
    В ЕС вече е приложима нова версия на енергийния етикет
    Производителите ще са задължени да поддържат на разположение резервни части в продължение на няколко години след като продуктите вече не са на пазара
    преди 2 дни
    Revolut открива банка в България и вече предлага на клиентите си защитени депозитни сметки
    Компанията отваря европейската си банка за български клиенти
    преди 2 дни
    През септември се пуска движението в двете посоки в новия тунел „Железница“
    Движението по АМ „Струма“ от Благоевград до Симитли също ще бъде пуснато тогава
    преди 2 дни
    Goldman Sachs възобнови отдела си за търговия с биткойни
    Активната търговия ще започне следващата седмица
    преди 2 дни
    Ваксините на Pfizer и AstraZeneca с над 80% ефективност при хора над 80 години
    Междувременно Франция препоръча ваксината на AstraZeneca за хора над 65 години със съпътстващи заболявания