сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2042 прочитания

    Людмил Каравасилев ще отговаря за ПР дейността на guts&brainsDDB

    Той има над 25 години опит в сферата на корпоративните и маркетингови комуникации
    16 февруари 2021, 08:29 a+ a- a

    Творческата агенция guts&brainsDDB, част от DDB Group, започва новата година с нов член на екипа си – Людмил Каравасилев, който ще отговаря за ПР дейността в работата с основните ѝ клиенти. Негов ангажимент ще бъде да надгради постигнатото до този момент от създадения през 2019 г. ПР отдел на агенцията, предлагащ пълната гама услуги в сферата на връзките с обществеността. Той ще се включи активно в стратегическото консултиране и устойчивото прилагане на интегрирани маркетингови проекти и ще работи в подкрепа на лидерската позиция на guts&brainsDDB.

    „Вярвам, че Людмил ще допринесе за успешната работа на агенцията с отличното познаване на корпоративните комуникации и дългогодишния му опит, придобит в различни български и международни компании.“, каза Ангелос Парасхакис, главен изпълнителен директор на DDB Group.

    Людмил работи повече от 25 години в сферата на корпоративните и маркетингови комуникации. 

     

     

    guts&brainsDDB е най-награждаваната агенция в историята на Фестивала на рекламните агенции в България (ФАРА). Повече от 25 години предоставя пълно творческо обслужване на международни марки и лидери на местния пазар. За това време в компанията са работили няколко поколения рекламисти, чиито постижения излизат извън границите на България. През 2017 г. guts&brainsDDB стана творчески хъб за агенциите от 22 държави в региона, част от DDB Group, и се превърна в двигател на маркетинговите стратегии на групата. Реализира проекти за клиенти извън България за пазари в Централна и Източна Европа, Унгария, Германия, Франция, Англия, Испания, Португалия и Дубай. Агенцията е отличена многократно в престижни местни и международни конкурси и фестивали.

    Дейността му преминава през финансови институции от ранга на Обединена българска банка ‒ като ръководител на ПР и спонсорския ѝ екип, в УниКредит Булбанк ‒ на позицията бранд мениджър, а също и в сферата на модерната търговия – като ръководител на отдел Корпоративни комуникации за МЕТРО България. Заемал е позицията на ПР съветник в Комисия за финансов надзор, а в началото на кариерата си е работил и като копирайтър в рекламни агенции. Има сериозен опит в развитието на CSR и спонсорски инициативи в областта на културата и спорта. 

    Людмил завършва журналистика в Софийски университет и е преминал през различни специализации в сферата на маркетинговите комуникации и дигиталния бизнес. Обича да споделя натрупания професионален опит ‒ преподавал е кризисни комуникации и мениджмънт на спонсорската и CSR дейност в частни колежи и други образователни институции. Бил е председател на УС на Български дарителски форум и член на маркетинговата комисия на Световната федерация по гребане. Работил по различни партньорски проекти с представители на българската startup екосистема.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 11 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 12 часа
    преди 12 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 15 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 15 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд