вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1449 прочитания

    Антистрес безалкохолна бира и музикална платформа са победителите в Рекламна академия 2021

    Вижте още какви други студентски проекти бяха отличени в надпреварата, организирана от БАКА, БАР и НБУ
    05 март 2021, 12:36 a+ a- a

    Проекти за антистрес безалкохолна бира и музикална платформа за български меломани са победителите в осмото издание на студентското състезание Рекламна академия 2021, съобщиха организаторите.

    Независимо жури от доказани експерти оцени най-добрите проекти. Съдии на Рекламна академия 2021 бяха Валентина Белчева (Sanofi), Венцислав Хиков (Graffiti BBDO), Екатерина Димитрова (Метро Кеш енд Кери България), Катерина Буюклиева (Media Club), Ненад Лозович (БАКА), Светлана Димитрова (The Coca-Cola Company), Тодор Гавазов (Юниливър България).

    Рекламна академия е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите и Българска асоциация на комуникационните агенции. Инициативата е иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, в който участниците работят по реални бизнес казуси. Академията не просто дава знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от бриф и разработване на стратегия до производство на творческите продукти.

    В изданието, което тази година се проведе от 22 до 26 февруари, се включиха 270 студенти от различни програми в Нов български университет - Реклама, Рекламен мениджмънт и визуален брандинг, Графичен дизайн, Кино и телевизия, Фотография, Маркетинг, ПР и др. Те работиха под менторството на представители на водещи брандове и комуникационни агенции. В практическата работа на студентите своите напътствия дадоха професионалисти от A1, All Channels Group, B+RED, Carlsberg Bulgaria, Danone, Devin, Human Agency, Interpartners, guts&brainsDDB, Management Financial Group, New Moment New Ideas, Nitram, Noble Graphics, proof., Saatchi&Saatchi Sofia, Стендпойнт медия, Teva, The Smarts, Wunderman Thompson Sofia, Белла България, Юниливър България. 

    Студентите работиха в 8 различни сектора, като задачата им беше в рамките на 48 часа да разработят комуникационна кампания за пускане на пазара на нов продукт или услуга в съществуваща категория по предварително зададен казус. 

    Първото място споделиха 2 отбора:

    Отбор 9, в сектор „Бира“, с ментори Максим Стоименов, B+RED (БАКА) и Христина Вучева, Carlsberg Bulgaria (БАР), които разработиха творческа концепция за първата антистрес безалкохолна бира, обогатена с магнезий. Те нарекоха своя продукт „Кротко“, а слоганът на кампанията им беше „Супер си е, както си е“.

    Отбор 13, в сектор „Телекомуникации“, с ментори Калоян Антонов, proof. (БАКА) и Мартина Тодорова, А1 (БАР) работиха по комуникацията на нова музикална платформа – създадена с внимание към българския меломан. Кръстиха я Rapana, а посланието на кампанията беше „Спомените имат песен“.

    Второто място беше поделено от 3 отбора:

    Отбор 3, в сектор „Храни“, с ментори Иван Тотев, Wunderman Thompson Sofia (БАКА) и Стефана Лазарова, Белла България (БАР) стигнаха до прозрението, че българинът толкова много обича да консумира месо, че, ако му го „дадеш в ръцете“, ще го яде навсякъде, и ни представиха стратегия за сурово-сушени деликатеси „Мезетки“ със слогана „Замези, където и да си“.

    Отбор 16, в сектор „Небанкови финансови услуги“, с ментори Боби Петров, All Channels Communication (БАКА) и Гергана Георгиева, Management Financial Group (БАР) разработиха концепция за лансиране на мобилно приложение Bialapp към Бяла Карта за потребителите, които не искат да „губят контрол“ над финансите си. 

    Отбор 18, сектор „Автомобили“, с ментори: Александър Григоров и Самуил Петков, Noble Graphics (БАКА) предложиха 360-градусова рекламна стратегия на водороден автомобил ITUS със слогана „Познатото е вече по-добро“.

    Трета награда отиде при два отбора:

    Отбор 11 , в сектор „Лекарства без рецепта“, с ментори: Ралица Милчева, Teva OTC (БАР) и Илия Григоров, guts&brainsDDB (БАКА) разработиха творческа концепция за енергиен имуностимулант „Шот живот“, който ни помага да „презаредим“ по полезен, лесен и забавен начин.

    Отбор 15, в сектор „Телекомуникации“, с ментори: Елисавета Захариева, A1 (БАР) и Стойко Кавалджиев, The Smarts (БАКА) представиха стратегия за лансиране на нова музикална платформа myWave със слоган „Моята музика, по моя начин“. 

    Журито присъди и една специална награда за „Смела идея за иновация“ на отбор 5,  сектор „Храни“, с ментори Димитър Стаматов, Белла България (БАР) и Силвия Григорова, Saatchi&Saatchi Sofia (БАКА) за проекта „Щастливеца – мезета без стрес“ и техния деликатес със CBD. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    И Велико Търново с вертолетно летище за спешна медицинска помощ по въздух
    До момента България разполага с 3 вертолетни летища в София и по 1 във Варна, Панагюрище и Русе
    преди 16 часа
    ITF Group отчита най-успешната си година до момента
    Първата финтех компания в ВЕАМ сегмента на БФБ очаква значителен ръст на бизнеса
    преди 16 часа
    BlackPeak Capital инвестира 13,3 млн. лв. в „Бианор Холдинг“
    Бианор привлече общо над 20 млн. лв. през Българска Фондова Борса
    преди 17 часа
    Инфлацията у нас падна до 3%
    НСИ отчита годишна инфлация от 3% за март, и месечна от - 0.2%
    преди 17 часа
    Salesforce преговаря за придобиването на Informatica
    Акциите на Informatica отбелязват над 40% ръст от началото на годината
    преди 18 часа
    Над 1 млн. лв. инвестира Kaufland България в каси на самообслужване
    Веригата ще въведе в експлоатация над 80 нови каси до края на годината