петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    735 прочитания

    Стартира подаването на заявки за BAPRA Bright Awards

    За пръв път конкурсът ще обхване двугодишен период на работа на компаниите и реализираните проекти
    02 март 2021, 17:12 a+ a- a

    Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че ще проведе през 2021 г. конкурса BAPRA Bright Awards. Подаването на проекти за участие стартира от 1 март 2021 г. Заявки ще се приемат през онлайн платформата www.bapra.bg/2021 до 23 март.

    За пръв път в историята на организацията конкурсът ще обхване двугодишен период на работа на компаниите и реализираните проекти. БАПРА отмени миналогодишната надпревара в комуникационния бранш у нас заради започналата преди повече от година пандемия от COVID-19. Тази година в конкурса ще могат да се състезават кампании и проекти, реализирани в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г.

    Категориите са обновени и са 14 на брой, като 2 от тях са специални.  Основните категории в BAPRA Bright Awards 2021 са:

    1. Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект.

    2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и обществото.

    3. Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин.

    4. Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или организации.

    5. Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към тема от значим обществен интерес.

    6. Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата аудитория и постигане на отлични резултати.

    7. Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на перспективни кандидати.

    8. Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите.

    9. Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство.

    10. Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – всяка комуникационна кампания, планирана и реализирана от екип професионалисти в компанията или организацията.

    11. Политическа кампания – комуникационна кампания или дейност, реализирана за политическа партия, организация или личност.

    12. Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин.

    Специалните категории в BAPRA Bright Awards 2021 са:

    13. Кампания на годината.

    14. ПР агенция на годината.

    Изискване на конкурса е кандидатурите де се подготвят на английски език. Няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 8 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 9 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 10 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 12 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк