петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2331 прочитания

    Шведската Fjällräven открива нови локации в София и планира навлизане в други градове

    Производителят на екипировка за живот на открито продължава разрастването си в България, обявиха от компанията пред Economy.bg
    10 март 2021, 12:55 a+ a- a

    Шведският производител на висококачествена екипировка за живот на открито Fjällräven („Фиелревен“) планира откриване на още 2 локации в София и постепенно разрастване в другите големи градове. Компанията стъпи в България през март 2019 и оттогава отчита нарастващ интерес към продуктите си.  В момента оригиналните продукти на Fjällräven се предлагат в бранд магазина в търговски център The Mall, в магазин „Скишарки“, както и онлайн.

    „Fjällräven печели своите приятели бавно. Но веднъж спечелени, те остават верни за цял живот“, казва Румен Йорданов, официален партньор на марката за България

    „Пандемията имаше своя ефект и върху бизнеса на компанията ни. Основният ни магазин е в търговския център тип „мол“ и бе затварян два пъти поради въведените противоепидемични мерки. Така пък интересът към времето, прекарано в природата, започна да расте и съответно интересът към Fjällräven. Чрез сайта си успяхме да запазим контакт с потребителите и да им предоставим висококачествената екипировка, от която се нуждаят за приключенията си сред природата“, коментира пред Economy.bg Румен Йорданов, управител на магазина на Fjällräven в София и официален партньор на марката за България.

    По думите му интересът е изключително висок в сегмента на раниците и екипировката за ежедневна употреба и свободно време и особено към серията Kånken (в превод от шведски „нося“). Все повече популярност в България набират и дрехите и екипировката за планински спортове, които са в основата на бранда.

    За момента палатките и спалните чували на Fjällräven са все още твърде скъпи за масовия потребител, но и там се наблюдава траен интерес от хора, търсещи дълготрайни и функционални продукти. Fjällräven стартираха и нова серия в средния ценови сегмент и насочена към по-младите потребители - Vardag („ежедневие“), към която очакват голям интерес през пролетно-летния сезон.

    „Fjällräven печели своите приятели бавно. Но веднъж спечелени, те остават верни за цял живот. В началото всеки ни питаше как се произнася таза марка. Днес все повече хора познават арктическата лисица и нейните вечни принципи: устойчиво развитие, дълготрайност на продуктите, функционалност. В България се наблюдава липса на качествени марки, които са неизменни за развитите пазари. В аутдоор сегмента прави впечатление отсъствието на големи брандове… Имали сме разговори с няколко такива компании през годините и отговорът им на нашия интерес е бил един: „България е малък пазар, залят от стоки на разпродажба или евтини продукти“. Fjällräven подходиха различно и с разбиране. Те ни подкрепят изключително много в опита ни да наложим култура на потребление, която цели устойчиво развитие. Ние сме твърди противници на фаст-фешън индустрията и на кампании от типа „3 за 2“ или „Всичко е -50%“. Този тип потребление не само води до пагубни последици за природата, но и не спестява разходи на потребителите в дългосрочен план. Ние се целим към образование и растеж, които са в унисон и с природата, а не към масово потребление. Това е и бъдещето на цялата индустрия“, коментира още Румен Йорданов.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 46 минути
    Очаква се пазарът на смартфони да се възстанови през 2024 г.
    Най-голям ръст се очаква в премиум сегмента, показват данни на Counterpoint Research
    преди 2 часа
    38 млрд. долара достигат загубите от финансови измами през 2023
    БОРИКА стартира инициатива за превенция на финансови измами
    преди 2 часа
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март
    преди 3 часа
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 3 часа
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 4 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове