сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    653 прочитания

    DataArt обяви партньорство с Hospitio

    Двете компании ще обединят усилия в предоставянето на иновативни услуги в туризма
    31 март 2021, 09:07 a+ a- a

    DataArt, глобална технологична компания, която проектира, разработва и поддържа софтуерни решения, обяви официално партньорството си с базираната в Далас Hospitio Consulting and Services.

    Двете компании ще обединят усилия в предоставянето на иновативни услуги, които да помогнат на настоящите и бъдещи клиенти от туристическия бранш да възстановят бизнеса си и да излязат от кризата, предизвикана от пандемията.

    Партньорството е насочено към стимулиране на иновациите в широк спектър от области, сред които управление на приходите на туристическите компании, ценообразуване, дистрибуция, маркетинг, планиране, електронна търговия, мърчандайзинг, мрежово планиране, програми за лоялност и др.

    „Това е най-подходящият момент да обединим усилията си, тъй като нуждите на туристическия бранш, свързани с дигиталната трансформация, се увеличават и стават все по-конкретни. Партньорството на DataArt с Hospitio ще подобри качеството на услугите, които двете компании могат да предложат, за да ускорим тази трансформация", коментира Макс Жданов, вицепрезидент на дивизията „Туризъм и пътувания“ в DataArt.

    Жданов добави, че партньорството ще предложи както незабавни, така и дългосрочни иновации на клиентите, които ще са резултат от задълбочения бизнес и консултантски опит на Hospitio в комбинация с качество, технологична експертиза и опит на DataArt при предоставянето на услуги за софтуерен инженеринг.

    Hospitio предлага екип от индустриални експерти, чийто опит е резултат от сътрудничеството с American Airlines, Delta Airlines, United Airlines, US Airways, Sun Country Airlines, Air New Zealand, Etihad Airways, GE Aviation Digital, Radisson Hotels Group, SITA, Saber Corporation, Farelogix, Travelport, Orbitz и други известни имена в бранша.

    През последното десетилетие DataArt предостави софтуерни услуги на над 100 клиента в туристическия бранш, сред които Travelport, Priceline, SkyScanner, Apple Leisure Group, Inspirato, TrustYou, Ideas, OneWorld, TravelZoo и много други.

    Партньорството ще даде възможност на двете компании да достигнат до разширена клиентска база в рамките на индустрията, като същевременно обединят усилия, за да подобрят предлаганите продукти и услуги.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 6 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 6 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 6 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 8 часа
    преди 11 часа