На кого принадлежи управлението на работодателската марка - на PR специалистите или на HR отдела? Мнение по темата споделиха водещи HR и PR професионалисти от България в интересен дебат, който беше част от форума Business Talks Better & Beyond, организиран от българската компания за корпоративни събития PARTY MANAGEMENT.
В дискусията се включиха PR експертите Любомир Аламанов - CEO на Site Media, Катя Димитрова - CEO на Interimage, Ивелина Железчева - CFO на Fadata и Камелия Атанасова - Employer Branding and Talent Acquisition Manager на Pontica Solutions.
PR-ът или HR-ът е отговорен за управлението на работодателската марка?
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg
За използването на изкуствен интелект при подбор на таланти, кредитиране и ценообразуване, вижте какво споделя адв. Миткова - старши мениджър в Адвокатско дружество „Делойт Лигъл“