четвъртък, 18 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    815 прочитания

    PHD България ще обслужва фармацевтичния гигант Sanofi

    Omnicom Media Group ще осигури пълно медийно обслужване за компанията на глобално ниво
    27 април 2021, 10:33 a+ a- a

    Френската фармацевтична компания Sanofi избра Omnicom Media Group (OMG) за своя основна обслужваща медийна агенция. Агенцията ще осигури пълно медийно обслужване за компанията на глобално ниво. Като част от медийната група PHD България ще се ангажира с обслужването на компанията на местния пазар.

    OMG спечели акаунта в конкурентна надпревара с няколко други агенции, за да поеме обслужването на брандовете от портфолиото на компанията позиционирани в категорията на лекарствата без лекарско предписание. Sanofi избра Omnicom Media Group заради потенциала на агенцията да предлага иновативни креативни решения, подкрепящи цялостната маркетинг стратегия на компанията.

    Sanofi е глобална биофармацевтична компания, отдадена да помага на хората по време на техните здравословни предизвикателства. В България Sanofi се стреми да повиши качеството на живот на българите, осигурявайки достъп до иновативни здравни терапии и предлагайки диверсифицирано портфолио от фармацевтични продукти.

    PHD България притежава широко и разнообразно портфолио от клиенти, като 80% и топ 5 от тях са спечелени от нея локални брандове, което я поставя на първо място по привлечени местни клиенти. PHD България е агенция за пълно медийно обслужване, предлагаща стратегическо консултиране, медийно планиране и закупуване, в комбинация със задълбочен анализ на конкуренцията и потребителското поведение. Клиенти на PHD България са Lidl, Telenor, EVN, Aroma, Diageo, EKO, Skoda, LG, Groupama и други.

    Наскоро PHD, част от Omnicom Media Group, бе удостоена с отличието Медийна мрежа на Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA Media Network of the Year) от световното бизнес списание Campaign. Наградите отразяват значимия ръст на бизнеса, включително спечелването на световното медийно планиране и купуване за DIAGEO; развитието на продуктови и обслужващи решения, предлагани от платформата за стратегическо планиране и оптимизация на ресурсите в партньорство с клиента - Omni Studio; а така също и ангажимента на PHD към подкрепата и развитието на талантите.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 3 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 4 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 11 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 11 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава