Сред марките, за които агенцията ще разработва бранд стратегии, са Johnnie Walker, Gordon’s, J&B, Baileys, Tanqueray и др.
Глобалният производител на алкохолни напитки Diageo избра за свой стратегически комуникационен партньор в Източна Европа българската агенция United Partners, съобщиха оттам.
Експертен екип на United Partners ще работи по създаването и развитието на бранд стратегиите за водещи марки на Diageo като Johnnie Walker, Gordon’s, J&B, Baileys, Tanqueray, както и ще отговаря за изпълнението им, когато се налага.
Регионът на Diageo, за който United Partners ще отговаря, включва ключови пазари за компанията в Източна Европа, сред които Русия, Румъния, Чехия, Унгария, Хърватска, Украйна, Израел.
„След като бяхме избрани за най-добра агенция в Югоизточна Европа от SABRA Awards през 2020 г., стратегическото партньорство с Diageo е поредна стъпка за United Partners в посока разрастване на бизнеса и предоставяне на регионално комуникационно обслужване в мащаб“, сподели Мария Гергова-Бенгтссон, основател и изпълнителен директор на United Partners.
„За нас е удоволствие да работим с United Partners и се вълнуваме, че заедно ще построим бъдещето на нашите ключови брандове в Източна Европа. Културният аспект за нас е от особено значение, затова нямаме търпение да създадем нови кампании, достойни за награди“, споделя Пенелопе Зауди, Senior Communication Strategist в Diageo.