четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4192 прочитания

    Кои са 100-те най-големи рекламодатели в дигитална среда в България?

    Вижте данните от годишното проучване AdEx, провеждано от IAB България
    07 юли 2021, 15:33 a+ a- a

    Efbet, Mondelez и Vivacom оглавяват топ 100 на рекламодателите в България през 2020 в годишното проучване AdEx, провеждано от IAB България. Топ 100 за 2020 представи и коментира по време на уебинар Лазар Малаков, Customer Success Director в Httpool и член на Research комисията на IAB Bulgaria. Вижте видео от представянето на данните:

    Как изглежда топ 10?
    Кои компании допълват топ 100?

    Данните от проучването показват още, че нетният обем на дигиталната реклама в България бележи ръст от 15,3% през 2020 в сравнение с 2019, достигайки 142 700 000 лева. Обичайно, най-голям дял от пазара отбелязва сегментът „дисплей реклама“, като в абсолютна стойност инвестициите там нарастват с 14,7% на годишна база, достигайки 101 600 000 лева.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк
    преди 3 часа
    „България Еър“ променя терминалите за опериране в в Рим, Мадрид и Прага
    Те са предвидени за полети от шенгенското пространство и предоставят възможност за по-добри транспортни връзки и влизане в страните без паспортна проверка
    преди 3 часа
    Предлагат бърза ликвидация на неработещи фирми
    От 30 хил. до 50 хил. нови дружества се създават на година, като над 90% от новостартиралите компании се провалят още в началните стъпки
    преди 4 часа
    3 български авиокомпании ще летят до Китай
    Правителството определи авиопревозвачите за директните полети до Поднебесната империя
    преди 4 часа
    преди 4 часа
    ЕК с планове за европейска диплома
    Така ще се насърчи мобилността с учебна цел в рамките на ЕС