Efbet, Mondelez и Vivacom оглавяват топ 100 на рекламодателите в България през 2020 в годишното проучване AdEx, провеждано от IAB България. Топ 100 за 2020 представи и коментира по време на уебинар Лазар Малаков, Customer Success Director в Httpool и член на Research комисията на IAB Bulgaria. Вижте видео от представянето на данните:
Данните от проучването показват още, че нетният обем на дигиталната реклама в България бележи ръст от 15,3% през 2020 в сравнение с 2019, достигайки 142 700 000 лева. Обичайно, най-голям дял от пазара отбелязва сегментът „дисплей реклама“, като в абсолютна стойност инвестициите там нарастват с 14,7% на годишна база, достигайки 101 600 000 лева.
Те са предвидени за полети от шенгенското пространство и предоставят възможност за по-добри транспортни връзки и влизане в страните без паспортна проверка
Един от главните разработчици на BgGPT и докторант в INSAIT разказва пред Economy.bg за възможностите на българския изкуствен интелект и как бизнесът може да го ползва