четвъртък, 29 юли 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    527 прочитания

    Visa представя новата си визуална идентичност с кампанията Meet Visa

    Новата идентичност на марката ще стане видима във всички над 200 държави и територии, в които оперира до края на 2021 г.
    22 юли 2021, 11:27 a+ a- a

    Глобалната компания за платежни технологии покани потребителите и партньорите си от цял свят да се запознаят с кампанията ѝ за нова визуална идентичност Meet Visa (англ. Запознай се с Visa – б.р.). Технологичният гигант разкри първоначалната фаза от еволюцията на своята марка с фокус върху разнообразните възможности на мрежата ѝ и ангажимента да подкрепя икономическото приобщаване в световен мащаб. Съобразена тясно с бизнес стратегията на компанията, тази фаза включва динамична глобална маркетингова кампания и визуализация на модернизирания външен вид на емблематичната марка Visa.

    Преди повече от 60 години, когато е основана Visa, малцина биха могли да си представят света без парите в брой и чековете. Основополагащата визия на компанията за въвеждане на по-сигурна, надеждна и удобна валута в дигитална форма постави един обикновен въпрос: какво, ако парите станат напълно електронни? Днес Visa продължава да формира бъдещето на дигиталната търговия, като осигурява достъп чрез своята сигурна глобална мрежа, която работи за всички и навсякъде.

    „Хората си мислят, че „познават“ Visa. Потребителите и фирмите се доверяват на силата на тези четири букви, виждат ги, когато отварят портфейла си, плащат на продавач, влязат в магазин или пазаруват онлайн. Това, което те не виждат, е как тези четири букви управляват най-динамичната мрежа от хора, партньори и продукти, каза Лин Бигар, изпълнителен вицепрезидент и глобален маркетинг директор на Visa. Нашата мисия е да гарантираме Visa да бъде възприемана не просто като компания за кредитни карти, а като надеждна мрежа, която движи търговията напред.“

    Въпреки че Visa продължава да моделира физическите и дигиталните трансакции с кредитни или дебитни карти, тя също така все по-често е в центъра на създаването на възможности за движение на пари. Visa свързва 3,6 милиарда потребители, над 70 милиона търговски обекта, десетки хиляди партньори и годишният обем на операциите ѝ е над 11 трилиона долара. Само през последните пет години Visa е инвестирала $9 млрд. в технологии, за да оформи бъдещето на търговията, като предоставя диференциран набор от продукти и услуги. Мрежата на Visa помага на самонаетите работници да получава заплащане в реално време, улеснява плащанията от човек на човек, така че между милиарди карти и сметки по целия свят да могат да се изпращат и получават пари, както и големи корпоративни плащания, включително и трансгранични да се извършват удобно, подчертават от компанията.

    С цел илюстриране на обхвата на възможностите на Visa, първоначалните елементи от развитието на марката ѝ включват:

    Филмите Meet Visa, които подчертават силата на мрежата
    Visa представя кратък филм, чиято концепция е разработена от глобалната ѝ творческа агенция Wieden + Kennedy. Филмът, режисиран от Малик Хасан Сайед, приканва света да се запознае с Visa – мрежата, която работи за всички. Този уводен филм се допълва от поредица по-кратки дигитални филми и фотографии, за да се покаже обхватът на мрежата на Visa, която работи за осигуряване на достъп и разширяване на търговията за реални хора на реални места по света.

    Нова идентичност на марката Visa, която символизира промяната
    Visa отдавна отстоява доверието, сигурността, приемането и приобщаването. Тези основни ценности, в допълнение към целта да се осигури достъп на всички за участие в световната икономика, ще бъдат изразени чрез модернизирана, динамична визуална идентичност на марката, изградена в партньорство с водещата световна фирма за дизайн на брандове Mucho. Кампанията Meet Visa обединява първоначалния поглед върху еволюиралата визуална идентичност на марката в съчетание с освежени цветове за целите на дигиталното въздействие, персонализиран шрифт, създаден, за да се постигне оптимално дигитално изживяване, и актуализиран символ на марката, изразяващ целта на организацията.

    До края на 2021 г. новата идентичност на марката на Visa ще стане видима във всички над 200 държави и територии, в които Visa работи, като илюстрира основната бизнес стратегия на компанията, която включва: 
    • Потребителски плащания, фокусирани върху разширяване на достъпа и пренасочването към дигитални разплащания на 17 трилиона долара, похарчени в брой и чекове в световен мащаб.
    • Нови потоци на разплащания като трансгранични трансакции от човек към човек и набор от услуги с добавена стойност, които помагат на бизнеса от всякакъв мащаб да оперира в съвременните условия; идентифициране на нови възможности за растеж; и изпълнение на мисията Visa да бъде най-сигурната, устойчива и надеждна мрежа.
    • Разнообразие от предложения и решения чрез развиване на партньорства с финтех и утвърдени марки, връзки с правителства по целия свят и иновативни технологии, изградени за бъдещето

    „Впрягаме смелата амбиция на Visa в тази еволюция на марката като начин да изразим какво отстояваме и към какво се стремим. Светът се отваря наново, а начините за движение на парите все повече се увеличават и за нас няма по-подходящо време да покажем нашата работа и въздействието на марка от мащаба на Visa, движена от цели и ценности, които дават възможност на хората, бизнеса и икономиките да процъфтяват“, допълва Бигар

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Извънредната епидемична обстановка се удължава до 31 август 2021 г.
    Новите случаи в глобален мащаб се увеличават с 12% за седмица, по данни на СЗО
    преди 13 часа
    ЕК подписва договор за закупуване на лекарство срещу Covid-19
    Sotrovimab може да се използва за лечение на пациенти с леки симптоми на коронавирус, които не се нуждаят от допълнителен кислород, но които са с висок риск от тежко боледуване
    преди 14 часа
    Goldman Sachs създава фонд за финансиране на децентрализиране на финансите и блокчейн
    Данни на банката показват, че 60% от супер богатите фамилии притежават или инвестират в крипто
    преди 14 часа
    преди 14 часа
    Wizz Air очаква почти пълно възстановяване на пътникопотока през юли и август
    Търсенето се увеличава заради летните почивки, облекчаване на мерките във Великобритания би помогнало допълнително