петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    952 прочитания

    Творческа агенция Nitram става част от DDB Group

    Агенцията ще запази своята творческа независимост и ще разшири дейността си, като предлага медийни, PR и BTL услуги чрез специализираните компании на групата
    30 ноември 2021, 12:58 a+ a- a

    Добринка Стойкова-Парасхаки, съсобственик на DDB Group в България, и Мартин Димитров, основател и творчески директор на Nitram

    Творческа агенция Nitram се присъединява към семейството на комуникационната група DDB Group. Въпреки промяната в собствеността, агенцията ще запази своята творческа независимост и ще продължи своя растеж под ръководството на основателя ѝ и настоящ творчески директор — Мартин Димитров. 

    С процеса на присъединяването Nitram ще разшири портфолиото от услугите, които предлага, с подкрепата на специализираните компании на групата. Освен ефективни творчески решения настоящите и бъдещи клиенти на агенцията ще могат допълнително да получават дигитални, медийни, PR, BTL и продуцентски услуги, базирани на ресурса и дългогодишната експертиза на DDB Group. Nitram ще получи достъп и до опита на групата от работата ѝ за клиенти извън България, както и възможността да предлага идеи и решения на партньорите си извън страната. 

    За Мартин Димитров тази стъпка в известен смисъл е завръщане. Точно преди 16 години той стана творчески директор на DDB Sofia (понастоящем guts&brainsDDB) и остана начело на креативния ѝ екип до 2007-ма. „Вярвам, че групата на DDB ще ни даде това, от което истински се нуждаем — мащаб. И също така вярвам, че ще имаме възможност още повече да подобрим творческото си представяне“, сподели Мартин Димитров.

    Разширяването на палитрата от компании е част от стратегическия план на DDB Group да има разнообразие от агенции, които да предлагат специфични решения на клиентите си с висока добавена стойност. Групата събира чрез стратегически партньорства най-големите таланти на комуникационната индустрия в България, защото вярва, че добрите идеи са най-важната и основна съставка зад всяка една успешна кампания. 

    „Като група винаги сме поставяли на първо място предлагането на оригинални, иновативни и в същото време – работещи творчески решения. Вярваме, че в странните времена, в които живеем, творчеството е онзи ключ, който ще даде най-добрите решения за бизнеса. С включването на Nitram към нашето семейство ние увеличаваме възможностите пред нашите клиенти — настоящи и бъдещи — да имат богат избор между различните ни агенции с доказано креативно и стратегическо мислене" — сподели Добринка Стойкова-Парасхаки, съсобственик на DDB Group в България.

    Тази година DDB Group започна и предлагането на BTL услуги като промоционален маркетинг, събитиен мениджмънт, мърчандайзинг, производство на рекламно и промоционално оборудване и др. чрез създаването на специализираната агенция „Готово“. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 минути
    Спад в броя на сделките с имоти у нас
    Средните цени на жилищата задържат нивата си през първото тримесечие на 2024, отчитат от Arco Real Estate
    преди 17 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 18 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 23 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 24 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации