неделя, 29 януари 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1575 прочитания

    Каузите на BILLA България: Кампанията „Купи и Дари“ ще бъде в подкрепа на украинските бежанци

    Всеки клиент на веригата може се включи в инициативата с дарение на трайни пакетирани хранителни продукти
    11 март 2022, 14:13 a+ a- a

    В рубриката „Каузите на компаниите в България“ ще представяме различни актуални инициативи, които са пример за отговорно поведение на бизнеса в България. Благотворителни кампании, дарения, дейности в сферата на корпоративната социална отговорност (КСО), примери за екологично, социално и отговорно управление (ESG), доброволчество, подкрепа, хуманитарна помощ и др.

    От 10 март кампанията „Купи и Дари“ на BILLA България и Българския Червен кръст ще бъде под знака на съпричастността и подкрепата за бежанците от Украйна. Търговската верига отправя посланието „Да помогнем заедно на украинските бежанци“ и в рамките на един месец ще насърчава събирането на трайни хранителни продукти в добре познаните колички на кампанията в касовата зона на магазините.

    Всеки клиент, който желае да подкрепи инициативата, може да го направи, като закупи трайни пакетирани хранителни продукти, сред които зеленчукови и месни консерви, брашно, варива, макаронени изделия, захар и олио. BILLA организира събирането на дарените продукти в специално брандираните колички, а също така ще има ангажимент да добави допълнителни такива към вече генерираните количества.

    „В тези трудни времена, екипът ни остава съпричастен с трагедията на милиони украински граждани, принудени да напуснат родните си места. Вярваме, че нашите клиенти ще подкрепят настоящата кампания, защото са доказали своята съпричастност към всички уязвими групи през годините. Тъкмо затова, няма по-подходящ момент да се обърнем към тях с думите „Да помогнем заедно“ и да ги мотивираме да дадат своя принос, в името на обезпечаването на базовите човешки потребности на бежанците от Украйна,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

    Веригата поема ангажимент да предава дарените хранителни продукти във всеки свой обект на регионалните организации на Българския Червен кръст. От своя страна, екипите на организацията разпределят количествата спрямо потребностите на бенефициентите по места.

    Настоящото издание на инициативата „Купи и Дари“ е още една стъпка, която BILLA предприема, в подкрепа на украинските граждани. В началото на месец март, веригата направи дарение под формата на хигиенни продукти от първа необходимост на обща стойност над 13 000 лв. Тя предостави 110 кашона с хуманитарна помощ с продукти от собствените си марки – Clever, BILLA и Today, за кампанията, инициирана от Украинския Червен кръст още в първите дни на военните действия.

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 

    Каузите на A1: Карти с мобилен интернет на бежанци от Украйна
    Каузите на Нарру Bar&Grill: Работа и дом за бежанци от Украйна
    Каузите на TBI Bank: Дарение от 500 хил. лв. в подкрепа на украинския народ
    Каузите на Nexo: Първоначално дарение от 100 000 долара за засегнатите в Украйна
    Каузите на OLX: Спешна инициатива за подкрепа на украинските бежанци
    Каузите на Фантастико: Подкрепа с 50 хил. лв. нуждаещите се от Украйна
    Каузите на Schwarz: Kaufland и Lidl даряват стоки на стойност €10 млн. за хората в Украйна
    Каузите на Playtech Bulgaria: Над половин милион лева за благотворителност през 2021
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Близо 100 хил. ученици ще получат подкрепа по проект на МОН
    Предвижда се аналогична процедура и за детските градини
    преди 2 дни
    САЩ се движат към въвеждане на ежегодна Covid ваксина
    FDA поиска мнение от своите съветници как да стане промяната и какво точно да включва
    преди 2 дни
    70% от офис площите на София са извън центъра на града
    Търсенето на офис площи може да се свие заради съкращаването на разходи в някои от най-големите ИТ компании в света, създавайки ефект на доминото и при местните компании, прогнозира MBL
    преди 2 дни
    преди 2 дни
    България ще увеличи участието си в Черноморската банка за търговия и развитие с 33 млн. евро
    От 1999 до момента банката е финансирала 39 проекта в България