сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2640 прочитания

    Каузите на Девин: Национален конкурс за възстановяване на чешмите в България

    Компанияа празнува 30-ия си рожден ден като реновира източници на минерална и изворна вода в страната
    25 март 2022, 09:28 a+ a- a

    В рубриката „Каузите на компаниите в България“ представяме различни актуални инициативи, които са пример за отговорно поведение на бизнеса в България. Благотворителни кампании, дарения, дейности в сферата на корпоративната социална отговорност (КСО), примери за екологично, социално и отговорно управление (ESG), доброволчество, подкрепа, хуманитарна помощ и др.

    По случай своята 30-годишнина Девин ЕАД стартира инициатива за възстановяване и реновиране на чешми с минерална и изворна вода с подкрепата на НСОРБ (Национално Сдружение на Общините на Република България). 

    Кампанията стартира с национален конкурс, в който чрез мрежата на НСОРБ, общините в цялата страна ще могат да кандидатстват, предлагайки чешми с ключова локация и интензивен пътнико/туристопоток, чиято реновация да бъде подкрепена финансово от Девин. 

    Конкурсът стартира на 22 март – Световен Ден на Водата с мисия под надслов „Доверие във всяка капка“. 

    „Приемаме доверието, което потребителите имат в нас вече 30 години, като голяма отговорност. Затова вярваме, че е наш дълг да обърнем внимание на естествените източници на минерална и изворна вода, като положим усилия за тяхното реновиране и съхранение. Неслучайно избрахме датата 22 март – Световен ден на водата, за да дадем старт на инициативата „30 години DEVIN – Доверие във всяка капка“. Надяваме се, че благодарение на нея ще възстановим една забравена традиция, но и ще съхраним чешмите за обществено ползване за идните поколения,“ каза Борислава Налбантова, изпълнителен директор на „Девин“ ЕАД.

    „С тази инициатива напомняме, че като хора наш дълг е да върнем на природата и обществото онова, което ни дават, като възраждаме традициите, показваме уважение към бъдещето и възпитаваме чрез личен пример и вдъхновение“, посочи Кремена Цветкова, началник отдел „ПР, комуникации и издания“ на НСОРБ.

    Всяка община, на територията на която има чешма с минерална или изворна вода, има възможността да кандидатства с проект за реновирането й до 16 май 2022 г. След това петчленно жури ще определи обектите, които ще бъдат реновирани през лятото.

    Инициативата е част от дългосрочната кампания на „Девин“ ЕАД „Извор на промяна“, чиято цел е положителното влияние върху заобикалящата среда. Сред основните политики на компанията е както грижа за служителите, така и в дългосрочен ангажимент към обществото, неговото блаогсъстояние и подобряването на околната среда. С реновацията на чешми за обществено ползване компанията се надява да вдъхнови хората и да повиши тяхната ангажираност към подобряване и поддържане на заобикалящата ни среда.

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 

    Каузите на A1: Карти с мобилен интернет на бежанци от Украйна
    Каузите на Нарру Bar&Grill: Работа и дом за бежанци от Украйна
    Каузите на TBI Bank: Дарение от 500 хил. лв. в подкрепа на украинския народ
    Каузите на Nexo: Първоначално дарение от 100 000 долара за засегнатите в Украйна
    Каузите на OLX: Спешна инициатива за подкрепа на украинските бежанци
    Каузите на Фантастико: Подкрепа с 50 хил. лв. нуждаещите се от Украйна
    Каузите на Schwarz: Kaufland и Lidl даряват стоки на стойност €10 млн. за хората в Украйна
    Каузите на Playtech Bulgaria: Над половин милион лева за благотворителност през 2021

     

     

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 17 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 18 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 20 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 21 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 2 дни
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант