сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1612 прочитания

    Каузите на Бенефит Системс България: Над 16 000 души се включиха в Деня на маратонката

    Инициативата събра над 16 000 лв. за деца и младежи в риск
    30 март 2022, 12:42 a+ a- a

    В рубриката „Каузите на компаниите в България“ представяме различни актуални инициативи, които са пример за отговорно поведение на бизнеса в България. Благотворителни кампании, дарения, дейности в сферата на корпоративната социална отговорност (КСО), примери за екологично, социално и отговорно управление (ESG), доброволчество, подкрепа, хуманитарна помощ и др.

    Повече от 16 000 души се включиха в четвъртото поредно издание на Деня на маратонката - социално-отговорна кампания, организирана от Бенефит Системс България, която се бори със заседналия начин на живот. През 2022 г. инициативата си постави и цел да подкрепи деца и младежи в риск като им предостави повече възможности за спорт и движение. За всеки спортуващ с карта MultiSport в Деня на маратонката организаторите даряват по 1 лев на Фондация „Сийдър“ и Сдружение SOS Детски селища България.

    Тази година инициативата обедини сили с работодателите в България, за да насърчи работещите хора да водят здравословен начин на живот, като и да подкрепи деца и младежи в риск. 16 102 души са използвали своята карта MultiSport на 25 март. Те са се включили в 80+ спортни и двигателни активности, а техните маратонки са събрали 16 102 лв., които ще бъдат дарени на Фондация „Сийдър“ и Сдружение SOS Детски селища България. Средствата ще бъдат използвани за изграждане на спортни съоръжения и настилка, закупуване на спортни дрехи, уреди и аксесоари за деца и младежи в риск, както и за организиране на спортен лагер с грижа за физическото и психическо здраве на младежи с интелектуални увреждания.

    „Щастливи сме, че сме част от тази кампания, която предлага допълнителен стимул да изберем здравословния начин на живот. Вярваме, че грижата за себе си е много важна, за да можеш да се грижиш и за други. Благодарим на екипа на MultiSport и на всички избрали да спортуват в Деня на маратонката, че споделиха с нас отговорността за хората в неравностойно положение и дадоха добър старт на нашите инициативи за здраве през 2022.“, каза Ива Хаджийска, директор фондонабиране и комуникации във фондация „Сийдър“. 

    „Признателни сме на Бенефит Системс България ООД, че ни подадоха ръка в каузата за изграждането на пълноценен живот за деца, лишени от родителска грижа или в риск от раздяла. Психичното здраве на децата и младежите е ключово за тяхното израстване като възрастни и зрели личности. Физическата активност е неделима част от процеса на подобряване и поддържане на емоционална устойчивост, ментално развитие и пълноценно ежедневие. Благодарим на целия екип на MultiSport и на техните клиенти за подкрепата!“, коментира Валерия Георгиева, национален изпълнителен директор на  SOS Детски селища България. 

    Тази година кампанията се организира в партньорство с Decathlon, Фондация „Сийдър“, Сдружение SOS Детски селища България и подкастът „Свръхчовекът с Георги Ненов“.

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 

    Каузите на A1: Карти с мобилен интернет на бежанци от Украйна
    Каузите на Нарру Bar&Grill: Работа и дом за бежанци от Украйна
    Каузите на TBI Bank: Дарение от 500 хил. лв. в подкрепа на украинския народ
    Каузите на Nexo: Първоначално дарение от 100 000 долара за засегнатите в Украйна
    Каузите на OLX: Спешна инициатива за подкрепа на украинските бежанци
    Каузите на Фантастико: Подкрепа с 50 хил. лв. нуждаещите се от Украйна
    Каузите на Schwarz: Kaufland и Lidl даряват стоки на стойност €10 млн. за хората в Украйна
    Каузите на Playtech Bulgaria: Над половин милион лева за благотворителност през 2021
     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 15 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 15 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 17 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 18 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант