сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1748 прочитания

    Румънската платформа за маркетинг ProductLead стъпва у нас

    Базирана на потребителско съдържание, платофрмата вече е напбрала $900 000 финансиране, включително от българския фонд Eleven Ventures
    12 юли 2022, 10:48 a+ a- a

    Снимка: ЕП

    Румънската платформа за маркетинг, базиран на потребителско съдържание ProductLead, навлиза на българския пазар. Тя вече работи с местни инфлуенсъри и лидери на мнение, чиито брой тепърва ще се увеличава. Днес 92% от потребителите се доверяват повече на органичното, генерирано от други потребители съдържание, отколкото на традиционната реклама. Статистика, която превръща т.нар. UGC (User Generated Content - съдържание генерирано от потребителите) в най-мощния дигитален маркетинг актив за всяка компания. Това е и фокусът на румънския стартъп, чиито екип улеснява и организира този тип активности.

    ProductLead е създадена през 2017 г. в Румъния като маркетингова SaaS платформа за продуктово изживяване, която стимулира растежа на марките в световен мащаб, като работи с надеждно съдържание през целия път на продажбите. Тя добавя мощни инструменти за социална търговия, с които съкращава пътя от откриването на продукта от страна на клиента, до неговото закупуване и изгражда подходящи преживявания в процес на това.

    Платформата позволява цялостно организиране на маркетингови кампании с инфлуенсъри на едно място, включително брифинг, филтриране и избор на правилните инфлуенсъри, изпращане на указания за публикуване, събиране на съдържанието и проследяване на резултатите. В добавка кампаниите могат да се обогатят с вдъхновяващи изображения, които обвързват потребителите с продуктите, включително и с възможност за пазаруване направо чрез генерирано от потребителите съдържание, съкращавайки процеса на закупуване.

    Основните ползи от използването на ProductLead включват значително ускоряване (до 15 пъти) на процеса по създаване и организиране на маркетингови кампании с инфлуенсъри, спестяване на разходи за създаване на рекламни послания в мащаб 1/10 от цената, увеличаване на конверсиите с до 60% и постигане на 13 пъти по-голям CTR показател.

    „Генерираното от потребители съдържание тепърва ще се превръща във все по-значим фактор в дигиталния маркетинг поради способността му да повишава доверието, да ускорява вземането на решение за покупка и да привлича по-ефективно групата на милениалите. ProductLead е много добре позиционирана в тази сфера. Платформата позволява да спестявате значително време и пари, както и да експериментирате с различни маркетинг формати много по-бързо. Можете да използвате вече подбрано съдържание на създателя и да го включите в готови шаблони, подходящи за целите на комуникацията“ - споделя Александър Стоика, Марку, съосновател на платформата. 

    До момента ProductLead е получила $900 000 инвестиции в два кръга по набиране на финансиране, като средствата са осигурени от българския фонд Eleven Ventures, румънския Sparking Capital и шведския Founder’s Bridge. Екипът на стартиращата фирма вече надхвърля 20 професионалисти. Тя е официален маркетинг партньор на Facebook, партньор на TikTok и глобален партньор на VTEX със специално приложение в техния маркетплейс.

    В добавка компанията е създала приложението за инфлуенсъри Amplifame за Android и iOS смартфони. То им позволява да работят с марките по-организирано, да видят всички стартирани кампании с цялата информация за тях, да кандидатстват и да получат одобрение. Марките могат да стартират кампании директно в ProductLead и те ще бъдат достъпни за инфлуенсъри в приложението. Освен това екипите на рекламодателите имат достъп до анализи и отчитане на живо. В приложението има регистрирани над 3000 инфлуенсъри, като десетки от тях са от България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    преди 4 часа
    EY и denkstatt се обединяват в една от най-големите консултантски компании в областта на ESG у нас
    denkstatt става част от мрежата на EY в Австрия, България, Румъния, Унгария и Словакия и ще бъде позната под марката EY denkstatt
    преди 6 часа
    Google отмени някои от изискванията си, касаещи служители на нейни доставчици
    Това може да помогне на технологичния гигант да избегне договаряне със синдикатите
    преди 21 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места
    преди 22 часа
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 23 часа