събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2636 прочитания

    Дроксик спечели първо място в категорията "Успешно развитие на международни пазари" на "b2b Media Awards"

    Наградата отличава развитието на компанията в различни европейски и световни пазари
    18 юли 2022, 17:53 a+ a- a

     

    “Дроксик OOД”, глобална дигитална агенция с повече от 20 години опит в сферата на уеб и мобилните услуги, спечели първо място в категорията "Успешно развитие на международни пазари" на "b2b Media Awards" за 2022, съобщават от компанията.

    Наградата отличава развитието на компанията в различни европейски и световни пазари. Фокусът на отличието е свързан не само с реализирането на проекти за чуждестранни клиенти, но и с дългосрочното доверие и партньори. От „Дроксик“ напомнят, че компанията работи успешно с водещи световноизвестни брандове (BMW, CNN, British Airways, Triumph, Raiffeisen, Volvo, Heineken, GASAG AG, Delivery Hero, Viessmann, Grohe и много други) от DACH, Nordics, Великобритания и САЩ регионите.

    В Осмото издание на наградите се включиха над 120 проекта от различни сфери.  

    По какви проекти работи Дроксик вижте тук

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на ДРОКСИК в JOBS.bg тук

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 12 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 12 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 12 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 14 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години