петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    926 прочитания

    Viber пуска бизнес профили

    Новият продукт излиза след пускането на бизнес чатовете
    27 януари 2023, 13:34 a+ a- a

    Rakuten Viber пуска нов продукт като част от стратегията си за супер-приложение: Бизнес профили за компании в България и по света.

    Нововъведението обединява на едно място ключова информация, необходима на клиентите, за да взаимодействат с даден бранд: от описание на услугите, които компанията предлага, до групиране на всички съществуващи чатове между клиента и бранда на едно място:

    - Бизнес профилът съдържа името и логото на бранда, син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber;

    - Брандовете могат да добавят до три физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака;

    - Потребителите могат да търсят Бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber.

    Бизнес профилите са публични по подразбиране, което прави откриването им много бързо и лесно и дава възможност на потребителите проактивно да започнат комуникация с бранда. Те могат да изберат най-подходящия канал за комуникация с компанията от Бизнес профила ѝ, който представлява своеобразен мини-уебсайт във Viber. От другата страна, брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място с подобрено преживяване и за двете страни.

    Новият продукт излиза след пускането на Бизнес чатове, папка за всички верифицирани Бизнес съобщения от компании, която Viber представи в България през септември месец миналата година. Сравнително новата функционалност се радва на изключителен успех - повече от 85,000 уникални потребители ползват услугите ѝ всеки ден в България с положителна тенденция за повишаване на интереса. Папка Бизнес чатове цели да направи комуникацията между компании и клиенти по-удобна и приятна, да подобри ангажираността с бранда и да увеличи директните конверсии.

    С комбинацията от Бизнес профили и Бизнес чатове Viber цели подобряване на сигурността и доверието на потребителите в търговските услуги, предлагани в приложението. Бизнес съобщения от верифицирани брандове се помещават в Бизнес чатове по подразбиране - папка, която е недостъпна за персонални и неверифицирани профили. Бизнес профилите имат син знак, който гарантира, че потребителите взаимодействат с официални и сигурни бизнеси.

    “Последните ни нововъведения осигуряват здрава основа за представянето на допълнителни функционалности като част от мисията на Viber за супер-приложение.” споделя Кристина Констандаче, изпълнителен директор продажби в Rakuten Viber. “Нашата стратегия цели да подобри функционалностите на приложението за крайните потребители и да разшири начините, с които брандовете могат да взаимодействат с клиентите си, доставяйки висока добавена стойност и за двете страни.”

    Viber ще продължи да разширява функционалностите на Бизнес профилите в бъдеще и планира да добави повече канали за комуникация с брандове (например чатботове), както и да интегрира допълнителни услуги, предлагани от бизнесите.

    По-късно през годината се планира и специално предложение, насочено към малкия и среден бизнес.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 14 часа
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 15 часа
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 21 часа
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство
    преди 22 часа
    България и Италия имат потенциал за разширяване на икономическите връзки и увеличаване на стокообмена и инвестициите
    Президентът на Италианската република Серджо Матарела е на официално посещение в България по покана на българския държавен глава