четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1048 прочитания

    d:istinkt е избрана за комуникационна агенция на Бюрото на ЕП в България

    Агенцията ще обслужва комуникационните нужди на институцията през следващите 4 години
    07 март 2023, 14:11 a+ a- a

    Изображение: d:istinkt

    Агенция d:istinkt ще обслужва комуникационните нужди на Бюрото на Европейския парламент (ЕП) в България за следващите четири години. Тя е избрана след конкурс, проведен в края на миналата година, и ще отговаря за организацията и пълната логистична подкрепа на официални събития, семинари, конференции и дебати от календара на Бюрото. Рамковият договор включва и услуги в областта на дизайна и продукцията на текстово, видео и аудио съдържание, управление на медийни и редакционни проекти и връзки с обществеността. 

    d:istinkt е агенция, носител на редица награди за интегрирани комуникации и услуги, базирана в София, България. Агенцията е специализирана в предлагането на услуги в сферата на корпоративните комуникации, дигитални медии, криейтив, бранд консултации, медийни стратегии и стратегически комуникации. d:istinkt е част от PROI Worldwide - най-голямата глобална мрежа на независими комуникационни агенции, обслужващи клиенти по целия свят. PROI обединява 78 партньори със 7300 служители в над 165 града и 50 държави.

    Дългогодишното партньорство между агенцията и Бюрото на Европейския парламент в България стартира през 2014 г., когато d:istinkt е сред избраните на конкурс агенции за обслужване на информационните нужди на организацията. 

    Европейският парламент има свои представителства в столиците на всички държави членки на ЕС. Бюрото на ЕП в България е създадено с цел да предоставя информация на гражданите, медиите, неправителствените и младежките организации, държавната и общинските администрации за ролята на ЕП и в по-общ аспект - на Европейския съюз.

    d:istinkt предлага комуникационни услуги в областта на стратегическото консултиране, дизайн и криейтив, управление на кризи, медия планиране и купуване, управление на репутацията в социалните медии и инфлуенсър партньорства, изграждане на работодателска марка (employer branding) и връзки с обществеността. Тя бе отличена с приза „Агенция на годината“ от Българската асоциация на PR агенциите в конкурса BAPRA Bright Awards 2022, след като завърши стратегическото си преструктуриране, започнало през 2018 година. d:istinkt продължава да отчита стабилен ръст в приходите си, като само за последната финансова година той е 73% спрямо 2021 г. В портфолиото ѝ са още клиенти като Yettel, Лидл България, Каменица, издателство Клет България с брандовете Анубис, Булвест-2000 и iZZI, CETIN България, GigsRemote, Европейската комисия, Speedy и др. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 4 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 5 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 6 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 9 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк