понеделник, 25 септември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    591 прочитания

    „Холсим“ с нова визуална идентичност

    В синхрон с визията си за устойчиво строителство
    06 юни 2023, 08:38 a+ a- a

    Снимки: Holcim

    „Холсим България“ променя визуалната си идентичност като естествена стъпка в утвърждаване на лидерската позиция на компанията в световен план по осигуряване на все по-екологични продукти и цялостни устойчиви решения за строителния бранш. Дружеството в България се присъединява към процеса по промяна на логото, цветовете и цялостния визуален облик на Групата „Холсим“, от която е част. Новото лого е модерно, свежо, открояващо се и насочено към бъдещето. То е базирано на знака за безкрайност и символизира ангажимента на „Холсим“ към зелената трансформация на строителството. 

    „Бързите темпове на развитие и предизвикателствата на съвременния свят налагат нуждата от иновативни и устойчиви решения в строителството. Такива, които ще дадат възможност да се строи повече, но по-умно, с по-малко природни ресурси, с по-ниски въглеродни емисии и с по-висока енергийна ефективност на построените сгради“, коментира Росен Папазов, Изпълнителен директор на „Холсим България“. Според него трансформацията на строителната индустрия по цялата верига - от суровините до крайния продукт - е ключът към постигане на реалната промяна. Тя е възможна ако от една страна се поддържа зелено производство, щадящо за климата и околната среда, а от друга се създават продукти, които правят строителството устойчиво, екоориентирано и отговорно, с мисъл за бъдещето на планетата. Такива, например, са еко сериите нисковъглероден бетон ECOPact и нисковъглероден цимент – ECOPlanet на „Холсим“, които се утвърждават като предпочитания избор за строители и инвеститори с интерес към иновативните и устойчиви решения. 

    „Благодарение на активните ни стъпки и постижения в посока декарбонизация на нашите процеси и продукти – от оползотворяването на екологични горива и суровини, през рециклирането на строителни материали до все по-богатото ни портфолио от нисковъглеродни продукти – нашите клиенти и обществото като цяло все повече разпознават „Холсим България“ като водещ доставчик на зелени решения за българския пазар“, споделя Росен Папазов. Това е и мотивацията на компанията за визуална трансформация, която да отговори на новата ѝ роля на зелен лидер в строителния бранш. 

    Групата „Холсим“ е един от най-големите производители в сектора на строителните материали в света. Холдингът е и първият циментов гигант, който в глобален план пое ангажимент до 2050-та година да понижи нетните си въглеродни емисии до нула. Също първи подписа и „Бизнес амбиция за 1,5°C“ – инициатива на Глобалния договор на ООН за ограничаване на глобалното затопляне в рамките на не повече от 1,5°C. 

    „Холсим България“ АД изпълнява ангажиментите на Групата за нулеви нетни въглеродни емисии и дава сериозен принос за тяхното постигане. По ключови критерии за ефективност и устойчивост, като например оптимизиране на енергийните разходи и повишаване на относителния дял на влаганите алтернативни горива и материали, циментовият завод на „Холсим България“ в Бели извор се нарежда в челните редици на заводите от Групата в световен мащаб. 

    Постигнатото ниво на термично заместване, или покриване на енергийните нужди с алтернативни източници, достига до безпрецедентното за България ниво от 90%.

    Благодарение на нарастващите обеми алтернативни горива и суровини, влагани в производството на цимент и циментови продукти и все по-големия дял на зелените продукти в портфолиото на компанията, все повече се редуцира количеството на отделяните СО2 емисии, свързани с производството на цимент, като за 2023 г. се очаква непостиганата досега икономия от над 100 000 т. CO2 годишно.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    21 септември 2023, 16:19
    Банката на Англия остави лихвите непроменени
    Намалена е прогнозата за икономически ръст за третото тримесечие
    21 септември 2023, 15:37
    Plan A привлече 27 млн. долара финансиране
    С набраните средства софтуерната компания планира да удвои броя на служителите си до над 240 и да разшири присъствието си на пазара в Европа
    21 септември 2023, 15:30
    Според Тегмарк технологията за AI не бива да е с отворен код
    Ученият, който стои зад писмото, призоваващо за пауза в разработването на мощни системи за AI, заяви, че писмото му е имало по-голям ефект от очаквания
    21 септември 2023, 14:51
    Започнаха реални действия за строителството на Дунав мост 3
    В началото на 2024 се очаква да стане ясно дали проектът за втори мост Русе-Гюргево е одобрен за финансиране
    21 септември 2023, 13:54
    България получи 80 640 дози от новата ваксина срещу COVID-19
    Прилагането им ще стартира от следващата седмица