неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1243 прочитания

    Камелия Павлова е новият маркетинг директор на Карлсберг България

    Тя има над 15 години опит в сферата на маркетинга
    04 септември 2023, 11:03 a+ a- a

    От началото на месец септември Карлсберг България има нов Маркетинг директор – Камелия Павлова. Тя ще отговоря за рекламната и маркетинг комуникация на компанията, за стратегическото планиране, управлението на бранд екипите, както и за цялостното представяне на марките от портфолиото на Карлсберг България на пазара.

    Камелия има над 15 години опит в сферата на маркетинга с основен фокус върху дигитален маркетинг и бранд мениджмънт, като е заемала различни позиции в All Channels Communication, Molson Coors България и Фикосота.

    Камелия се присъединява към екипа на Карлсберг България през 2019 г. на позицията Мениджър Проучвания и иновации, като през годините значително допринася за изграждането на стратегиите зад марките Шуменско, Пиринско, Tuborg и Zatecky. Камелия успешно управлява процеса по въвеждане на иновации и съществено подобрява ефективната работа между отделните функции. Неин принос е и изграждането на дългосрочна иновационна стратегия на компанията.

    През 2022 г. тя поема развитието на небиреното портфолио на Карлсберг България с фокус върху водещия сайдер Somersby и лансирането на бирения микс Garage. Нейната широка професионална експертиза, задълбочени знания и амбиция да се развива, са ключовите предпоставки за кариерното й развитие в компанията.

    Камелия е бакалавър по Маркетинг от УНСС.

    Интересите й са свързани с бизнес и стратегическо планиране, управление на проекти и маркетинг комуникации.

    В новата си роля, Камелия ще е част от Борда на директорите в Карлсберг България и ще управлява екип от над 10 души.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 дни
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 дни
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 дни
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 2 дни
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години