сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1791 прочитания

    Камелия Павлова е новият маркетинг директор на Карлсберг България

    Тя има над 15 години опит в сферата на маркетинга
    04 септември 2023, 11:03 a+ a- a

    От началото на месец септември Карлсберг България има нов Маркетинг директор – Камелия Павлова. Тя ще отговоря за рекламната и маркетинг комуникация на компанията, за стратегическото планиране, управлението на бранд екипите, както и за цялостното представяне на марките от портфолиото на Карлсберг България на пазара.

    Камелия има над 15 години опит в сферата на маркетинга с основен фокус върху дигитален маркетинг и бранд мениджмънт, като е заемала различни позиции в All Channels Communication, Molson Coors България и Фикосота.

    Камелия се присъединява към екипа на Карлсберг България през 2019 г. на позицията Мениджър Проучвания и иновации, като през годините значително допринася за изграждането на стратегиите зад марките Шуменско, Пиринско, Tuborg и Zatecky. Камелия успешно управлява процеса по въвеждане на иновации и съществено подобрява ефективната работа между отделните функции. Неин принос е и изграждането на дългосрочна иновационна стратегия на компанията.

    През 2022 г. тя поема развитието на небиреното портфолио на Карлсберг България с фокус върху водещия сайдер Somersby и лансирането на бирения микс Garage. Нейната широка професионална експертиза, задълбочени знания и амбиция да се развива, са ключовите предпоставки за кариерното й развитие в компанията.

    Камелия е бакалавър по Маркетинг от УНСС.

    Интересите й са свързани с бизнес и стратегическо планиране, управление на проекти и маркетинг комуникации.

    В новата си роля, Камелия ще е част от Борда на директорите в Карлсберг България и ще управлява екип от над 10 души.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 17 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 17 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 19 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 21 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 2 дни
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант