събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    880 прочитания

    Meta обмисля платени версии на Facebook и Instagram в ЕС

    Те ще са без реклами за потребителите
    05 септември 2023, 09:43 a+ a- a

    Снимка: Economy.bg

    Meta Platforms обмисля платени версии на Facebook и Instagram без реклами за потребители, пребиваващи в Европейския съюз (ЕС), като отговор на контрола на регулаторите, съобщи New York Times.

    Тези, които плащат за абонаментите, няма да виждат реклами, като Meta също ще продължи да предлага безплатни версии на приложенията с реклами в ЕС, се казва в съобщението, което цитира трима души, запознати с плановете.

    Изданието добавя, че евентуалният ход може да помогне на Meta да се бори с опасенията за поверителността и други проверки от страна на ЕС, тъй като ще даде на потребителите алтернатива на базираните на реклами услуги на компанията, които разчитат на анализиране на данните на хората.

    Компанията е под прицела на антитръстовите регулатори на ЕС и загуби битката през юли срещу германска заповед от 2019 г., която му забранява да събира данни на потребители без съгласие, припомня „Ройтерс“.

    На този етап не е ясно колко ще струва абонаментът за версията без реклами.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години