Обучението е подкрепено от Стопански факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, завършилите получават следдипломна квалификация, валидна в България и чужбина
Снимка: SERP Acad
До 25 души ще имат възможността да разширят и надградят знанията си в сферата на оптимизацията за търсещи машини. Толкова е максималният брой курсисти в рамките на изцяло SEO академията - SERP Acad. Третото издание на образователната програма стартира на 13 януари 2024 г. и за пореден път се реализира с подкрепата на Стопански факултет към Софийски университет „Св. Климент Охридски“, официален партньор на академията.
SERP Acad. е първата по рода си, изцяло SEO ориентирана, академия в България. Академията се организира за трета поредна година от SEO агенция Serpact, в партньорство със Стопански факултет към Софийски университет „Св. Климент Охридски“. След успешно завършване на обучението в академията, курсистите получават удостоверение за следдипломна квалификация (СДК), валидна в България и чужбина.
„Партньорството със Стопански факултет към Софийски университет „Св. Климент Охридски“ увеличава значително степента на доверие към нашите усилия и дава сигнал, че отговаряме на най-високите стандарти за качество и етика“, коментира Никола Минков, изпълнителен директор на най-международно награждаваната SEO агенция у нас - Serpact, която е и идейният двигател зад академията. „Всеки записал цялостната програма и завършил я успешно, ще получи документ за следдипломна квалификация в рамките на Софийския университет.“
Курсистите могат да запишат както цялостната програма, така и да избират между всеки от четирите модула:
● Въведение в SEO с Евгени Йорданов, CEO на NEXT BASKET;
● Техническо SEO с Деян Стоянов, Head of On-Page SEO в Serpact;
● Семантично SEO с Тереза Светославова, Semantic SEO стратег в Serpact;
● CPS - Content promotion strategy с Борислав Арапчев, SEO стратег в Serpact.
Обучението е подходящо както за специалисти, така и за хора, които тепърва навлизат в материята. Организаторите са изчислили, че 61% от курсистите, завършили SERP Acad. през изминалите издания, в момента успешно развиват своята SEO кариера, а близо 2/3 от останалите работят по собствен бизнес с онлайн присъствие.
В третото издание на SERP Acad. влизат двама нови лектори - Деян Стоянов и Тереза Светославова.
„Преди да постъпя в академията се занимавах най-вече с копирайтинг и създаване на съдържание. За целта получавах стратегиите зад това съдържание и често си мислех, че когато порасна, това искам да го мога. :)) SERP Acad. ми помогна да порасна, да мисля по-мащабно и да виждам както частното в общото, така и общото в частното. В крайна сметка правя това, което винаги съм искала – да създавам голямата картина.“, обобщава впечатленията си от обучението Тереза Светославова, която вече е Semantic SEO стратег в Serpact. „Беше велико да получиш всички парчета от пъзела и да знаеш по-добре как можеш да подкрепиш усилията си в дадено направление на SEO, така че те да имат повече смисъл.“
Един от основните партньори на академията е Ahrefs - студентите получават безплатен достъп до SEO платформата за целия период на своето обучение. Местата са ограничени.