четвъртък, 22 февруари 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2043 прочитания

    Албена Колева е новият маркетинг мениджър в ЗАГОРКА

    Тя ще ръководи развитието на портфолиото от международни и локални марки на пивоваря
    10 ноември 2023, 11:29 a+ a- a

    От 1 ноември 2023 година Албена Колева заема позицията Мениджър Маркетинг в ЗАГОРКА. Като част от мениджърския екип на ЗАГОРКА, тя ще ръководи развитието на портфолиото от бири и сайдер и изпълнението на стратегията EverGreen на компанията за стабилен ръст и разширяването на пазарното присъствие на компанията. Албена Колева ще отговаря и за ангажирането на консуматорите с комуникация в различните канали и ще подкрепя инициативите на пивоваря за многообразие, приобщаване и равнопоставеност (DEI), развитие на талантите и работодателската марка.

    Албена има повече от 17 години маркетингов опит в сектора на бързооборотните стоки и се присъединява към ЗАГОРКА от Jacobs Douwe Egberts (JDE), където първоначално е отговаряла за марките на компанията на българския пазар, а след това кариерният й път я отвежда в Копенхаген, където отговаря за местните марки и управлението на портфолиото на ключови сегменти за кафе в скандинавските страни. 

    ЗАГОРКА има над 120-годишна история, датираща от създаването на първото пивоварно дружество в Стара Загора. През 1994 ЗАГОРКА се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. Оттогава до днес компанията се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“, като насочва своите усилия в три сфери, в които може да направи положителна промяна: опазване на околната среда, социална отговорност и отговорна консумация.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 51 минути
    ЕК разследва TikTok за алгоритми, водещи до пристрастяване
    Китайската социална мрежа има над 1 млрд. потребители
    преди 4 часа
    Sameday България планира да инвестира над 17 млн. лева през 2024 г.
    През 2023 г., Sameday отчита 2,6 млн. доставени пратки, с 38% от тях получени чрез автоматизирани шкафчета за доставка извън дома
    преди 5 часа
    Capital One придобива Discover
    Сделката на стойност $35,3 млрд. ще обедини двете най-големи компании за кредитни карти в САЩ
    преди 6 часа
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас с ръст от 28% за година
    Най-големите вложения в страната за януари - декември 2023 са от Швейцария, Австрия и Белгия
    преди 7 часа