понеделник, 29 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5541 прочитания

    Coca-Cola засне глобалната си коледна реклама в България

    Коледният камион на компанията се завръща в рекламния видеоклип
    16 ноември 2023, 11:40 a+ a- a

    Световноизвестната марка за безалкохолни напитки Coca-Cola избра да заснеме глобалната си празнична реклама в България. Коледното видео се излъчва в над 80 държави по целия свят от началото на ноември. Телевизионният клип разгръща магията на Коледа със сюжет, изпълнен с примери на приемственост и споделяне на доброто. Рекламата разкрива и завръщане на един от най-емлематичните елементи на празничните кампании на Coca-Cola, именно коледния камион.

    Коледният камион се появява за първи път на телевизионните екрани през 1995г. и вече повече от четвърт век е асоциация за настъпващите празници. Така, вече за няколко поколения яркочервеният Coca-Cola камион се е превърнал в символ на коледната магия.

    От компанията споделиха, че скоро ще дадат повече информация и дали коледният камион на Coca-Cola ще се завърне отново в България.

    Един Дядо Коледа не стига - ни казва Coca-Cola чрез традиционната за това време на годината глобална коледна рекламна кампания. Идеята на видеото е да напомни на хората колко е важно да бъдат по-сърдечни и открити един към друг и да правят жестове на добро към околните. Новата коледна кампания цели да вдъхнови хората да споделят доброто всеки ден, с или без повод - с всяка добра дума, скромен подарък, благородна постъпка или неочакван комплимент. Така, Coca-Cola подсказва, че всеки един от тези жестове на добро може да разкрие вътрешния Дядо Коледа у човек, защото Един Дядо Коледа не стига.

    Друг магичен елемент, част от коледната кампания на компанията, е мащабната национална потребителска промоция „Сподели духа на Коледа“, която ще подари празнично настроение на късметлиите с редица награди, сред които и три пътувания за двама до дома на Дядо Коледа - Лапландия. Активацията предизвиква всеки да покаже познания за любимия белобрад старец и по-конкретно дали знае къде живее той. Всеки може да участва в томболата за наградата в периода 06.11-23.12 в приложението на Coca-Cola.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    26 април 2024, 14:45
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    26 април 2024, 14:34
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    26 април 2024, 14:14
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    26 април 2024, 13:50
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години