неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    506 прочитания

    Започна записването за 11-ото издание на „Рекламна академия“

    То ще е отворено до 6 февруари
    17 януари 2024, 11:51 a+ a- a

    Снимка: НБУ

    „Рекламна академия“ 2024 ще се проведе на живо в Нов български университет (НБУ) в рамките на пет дни – от 19 до 23 февруари, а записването за участие вече е в ход. Събитието е от интерес за студенти, служители в бизнеса, членове на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), както и за всички ентусиасти с желание да се включат.

    „Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Първото издание на „Рекламна академия“ е проведено в периода 11 – 13 февруари 2014 год. В него се включват общо шест компании – трима рекламодатели и три комуникационни агенции, чийто представители са лектори, ментори и жури. В следващите години към формата се присъединяват десетки нови бизнес организации – за десетте издания на проекта над 100 водещи компании от комуникационната индустрия излъчват свои представители, които участват в академията в ролята на лектори, дискутанти, модератори и жури. В последното издание през 2023 год. се включват представители на бизнеса от 44 компании. За десетте издания на „Рекламна академия“ са осигурени над 200 стажа и работни позиции на изявени студенти. Десетки от участвалите студенти са припознали работата в комуникационната индустрия като свое призвание, а рекламата – като своя професионална любов.

    Платформата за регистрация вече е отворена и ще бъде активна до 6 февруари включително.
    „Рекламна академия“ е тристранен проект на НБУ, БАР и БАКА. Инициативата се провежда под мотото „Практиката е най-добрият учител“ и ще обедини за реализацията на общи учебни проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.

    „Рекламна академия“ е наложил се във времето иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, като участниците работят по бизнес казуси от практиката. Академията не просто предоставя знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от заданието и разработването на комуникационна стратегия до производство на творческите продукти.

    Участниците се състезават в отбори от по 10 души. Всеки отбор има на разположение за сътрудничество и насоки трима ментори – двама представители на комуникационни агенции и представител на компания в ролята на клиент на проекта.

    „Рекламна академия“ 2024 се открива с лекционна част на 19 февруари. Практическите сесии ще се състоят присъствено в НБУ от 19 до 22 февруари. В практическата част ще имат възможност да участват студенти след втора година на обучение в бакалавърски програми, както и студенти от магистърски програми. Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването са насрочени за 22 и 23 февруари.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 дни
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 дни
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    26 април 2024, 13:50
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години