петък, 06 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7774 прочитания

    Какво е да си част от творческия екип на: All Channels

    Научете повече за предизвикателствата в работата на Боби Петров, Creative & Strategy Director в All Channels Group
    28 февруари 2024, 15:22 a+ a- a

    В рубриката на Economy.bg „Какво е да си част от творческия екип на...“ представяме професионалисти от водещи комуникационни агенции в България. Те разказват за избора си на кариера, предизвикателствата, с които се сблъскват, и какво ги вдъхновява. Запознайте се с Боби Петров, Creative & Strategy Director в комуникационна агенция All Channels Group:

    Представете се с две имена, позиция и какво е Вашето образование.
    Казвам се Боби Петров, Creative & Strategy Director в All Channels Group и бивш студент по Масови Комуникации” в НБУ. Иначе съм горд продукт на ПМГ Акад. Никола Обрешков”, гр. Бургас.

    Боби Петров работи в сферата на медиите и комуникациите от малко по-малко от 15 години. В последните 8 от тях планира и реализира интегрирани комуникационни стратегии за брандове, които искат да скъсят пътя до своите клиенти по автентичен начин – понякога онлайн, но винаги ефективно. Иначе е от Бургас, но не може да плува. Не може да кара и колело.

    Какво Ви мотивира да се насочите към света на рекламата?
    Винаги съм се впечатлявал от човешката психология и начина, по който работи т.нар. human condition – т.е. какво ни прави хора, какво значи да чувстваш и да вземаш решения на база на субективната реалност, която създаваш около себе си. Което пък върви ръка за ръка с това как можем да влияем на тези процеси и то с позитивен знак. Затова и рекламата, и комуникациите са ми интересни – защото преди всичко сме хора и търсим емпатия и разбиране, а непосредствено след това имаме и нужди за покриване. А в света, в който живеем, смятам, че брандовете могат да помогнат и за двете.

    Откъде черпите вдъхновение?
    От подкасти, много подкасти – от новинарски през тематични (бизнес, научни, психологически, кулинарни и т.н.) до интервюта от по 3-4 часа, с помощта на които виждам света през очите на други хора. И именно този свят, изпълнен с разнообразие и гледни точки, е това, което ме вдъхновява да търся решения на проблеми, пред които клиентите ни са поставени.

    Кои са технологиите, които Ви улесняват най-много в процеса на работа?
    През последната година това категорично е изкуственият интелект под всякаква форма. Като ChatGPT, който използвам за лични и професионални цели и се е превърнал в мой неизменен асистент, или Midjourney, с който илюстрирам идеи, които не мога да опиша с думи.

    Можете ли да разкажете коя Ви е любимата кампания, в която сте участвали и защо Ви е фаворит?
    През последните години едни от любимите ми кампании са тези на крафт бирения бранд Cohones. Причините са няколко: на първо място това, че брандът е малък и има смелостта да говори това, което наистина мислят създателите му, а не да спазва благоприличие. На второ място идва фактът, че хората зад Cohones осъзнават важността на добрите идеи и заедно реализираме някои от по-интересните и щури неща, които ни хрумват, като например #НеБъдиРъб, кампания срещу шофирането под въздействие на алкохол. Тя беше вдъхновена от факта, че една сутрин едноименият Cohones Bar осъмна със забит скъп автомобил в един от ъглите си.

    Кой е най-скорошният проект, по който сте работили и какво можете да ни разкажете за него?
    В момента работим по кампания, която ще се появи на бял свят съвсем скоро. Тя е впечатляваща сама по себе си, защото е за познат на аудиторията продукт, но го прочита по начин, който ще преобърне цялата му категория с главата нагоре, изхождайки не от бранда, а от потребителите, които ще го използват – нещо, което често си казваме, че е в основата на комуникациите, но все по-рядко виждаме.

    Как се справяте с баланса между клиентските очаквания и личната си творческа визия?
    Независимо какви са моите творчески виждания, важно е като професионалисти да си припомняме, че работим за брандове, които имат конкретни бизнес нужди. Това от своя страна значи да пречупим вдъхновението и творческите си пориви през призмата на клиента и да търсим впечатляващ начин да кажем понякога тривиални неща.

    Кои са най-големите предизвикателства във Вашата работа?
    Времето. То никога не стига и независимо колко бързо се опитваш да бягаш, срокът винаги е по-близо от желаното. Извън това, смятам, че всеки човек, занимаващ се с творческа професия, рано или късно се сблъсква челно с някаква форма на бърнаут и/или липса на вдъхновение. И е въпрос на това да си припомним какво ни пали отвътре, за да излезем от задънената улица. И макар животът да не е само работа, тя често черпи вдъхновение от личните емоции и истории.

    С кои 3 думи бихте описали екипа, в който работите?
    Млади, забавни, надъхани. И една четвърта – ПРИЯТЕЛИ.

    Според Вас как ще се промени рекламният бранш през следващите няколко години?
    Мисля, че все по-често ще си припомняме какво стои отвъд технологиите, които пък ще се развиват стремглаво и понякога плашещо бързо, и ще търсим човешкото, което ни обединява.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на All Channels Communication LTD в Jobs.bg

    Вижте още от рубриката Какво е да си част от творческия екип на...:

    Какво е да си част от творческия екип на: Noble Graphics
    Какво е да си част от творческия екип на: Human

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    Половината от завършилите висше образование не биха кандидатствали за позиция, която не позволява хибриден модел на работа
    Според проучване на IWG дипломантите оценяват хибридната работа като еквивалент на 13% повишение на заплатата
    преди 14 часа
    INSAIT и ETH Zurich с нов технологичен стартъп
    LogicStar AI автоматично валидира и коригира грешки в програмния код
    преди 14 часа
    До 4000 евро за кв.м.: Жилищата в престижните райони на София с нова психологическа граница
    Годишният ръст на цените в столицата се ускорява до 18.7%, сочи анализ на Bulgarian Properties
    преди 16 часа
    През 2025 г. волатилността ще бъде висока, а доларът ще остане силен
    Икономиката на еврозоната продължава да расте бавно, но в развитите страни не съществува риск от рецесия, прогнозират от iBanFirst
    преди 17 часа
    Kaufland увеличи станциите си за рециклиране в страната
    Плевен и Велико Търново също се сдобиват с машини за приемане на празни опаковки от напитки