петък, 06 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7175 прочитания

    Близо 200 студенти взеха участие в „Рекламна академия“ 2024

    Приключи 11-ото издание на тристранния менторски проект на НБУ, БАР и БАКА
    29 февруари 2024, 10:44 a+ a- a

    Изображения: Рекламна академия

    С награждаване на осем студентски отбора завърши 11-ото издание на „Рекламна академия“ 2024, тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), който насърчава сътрудничеството между бизнеса и висшето образование.

    В оспорваната надпревара участие взеха 200 студенти, които премериха сили в 6 различни сектора. Задачата им беше за по-малко от 72 часа да разработят комуникационна кампания за пускане на пазара на нов продукт или услуга в съществуваща категория по предварително зададен казус. Всеки от отборите работи с ментори от страна на компания-рекламодател и комуникационни агенции.

    „Участието в „Рекламна академия“ предоставя не само знания и опит, но и възможност за старт на кариера със солидно портфолио и ценни контакти в индустрията“, коментира доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в НБУ.

    Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР и с над 25-годишен опит в комуникациите, корпоративния маркетинг и връзките с медии подчерта, че с всяко ново издание „Рекламна академия“ върви напред: „Постоянно се учим и развиваме въз основа на подадената обратна връзка, която е богата на мнения и предложения. Развихме регламента за оценяване, променихме състава на съдийската група, усъвършенствахме процеса на формулиране на казус, подобрихме селекцията на лекторите и съдържанието на срещата студенти – бизнес.“

    „Когато професионалният опит и младежката творческа дързост се срещнат и обединят, резултатът винаги впечатлява и вдъхновява“, сподели Чавдар Кенаров, основател и творчески директор на агенция Noble Graphics, председател на БАКА и член на борда на Art Directors Club of Europe,. „Именно това си поставяме като цел при всяко издание на „Рекламна академия“. Тази година за пореден път станахме свидетели на смели и креативни проекти.“

    Големият победител в тазгодишната Рекламна академия е Отбор 20, сектор Храни със своя бранд „Наготово“. Ментори на екипа бяха Димитър Стаматов (Маркетинг мениджър, БЕЛЛА) от страна на БАР, Джоана Михайлова, (Account Manager, Interpartners) и Лора Радкова (Творчески директор, New Moment New Ideas) от страна на БАКА.

    Почетното 2-ро място си поделиха два изключително добри екипа:
    Отбор 7, сектор Лекарства без рецепта,с ментори от страна на БАР – Ралица Милчева (Sr Mgr Product Manager, TEVA) и Венцеслав Хиков (Chief Strategy Officer, Graffiti BBDO) и Петър Евтимов (Creative Lead, Human) от страна на БАКА.


    Отбор 15, сектор Ритейл, с ментори от страна на БАР – Женя Вълкова (Мениджър отдел CRM Маркетинг, REWE Group) и от страна на БАКА – Георги Чурусинов, (Изпълнителен директор, Brandmark) и Николай Стойнов (Creative Director, together&).

    Третото място в „Рекламна академия“ спечели отбор 12, сектор Ритейл, с ментори от страна на БАР – Йоана Цонева (Маркетинг мениджър, IKEA), и от страна на БАКА – Катерина Разпопова (Group Account Director, guts&brainsDDB) и Николай „Неке“ Малинов (Арт директор, Nitram).

    Сред проектите на студентите се отличиха и още няколко кампании, които журито присъди специални награди:

    Специална награда „Най-добра презентация“ на отбор 16, сектор Телекомуникации, с ментори от страна на БАР - Гергана Илиева (Marcom, Vivacom) и от страна на БАКА - Олга Стойчева (Криейтив директор, The Smarts) и Самуил Петков (New Business Director, Noble Graphics).

    Специална награда „Бранд идентичност“ на отбор 18, сектор Храни,с ментори от страна на БАР - Соня Щърбева (Brand and Trade Marketing Manager Greater Europe, Линдт), и от страна на БАКА - Наталия Николова (Head of Art, guts&brainsDDB) и Пресиян Кирилов (Client Service Director, together&).


    Специална награда „Най-добра опаковка“ на отбор 19, сектор Храни,с ментори на отбора от страна на БАР - Димитър Стаматов (Маркетинг мениджър, БЕЛЛА) и от страна на БАКА - Джоана Михайлова (Account Manager, Interpartners) и Лора Радкова(Творчески директор, New Moment New Ideas).


    Специалната награда „Добрият пример – С грижа за бъдещето“ на bTV Media Group и bTV Radio Group, медийни партньори на Рекламна академия 2024, беше връчена за кампания със социална насоченост, насърчаваща добри практики в обществото, на отбор 2, сектор Безалкохолни напитки, с ментори от страна на БАР - Владимир Попов Senior Brand Manager, Coca-Cola Bulgaria) и от страна на БАКА - Максим Стоименов (Творчески директор, B+RED) и Натали Васкенова (Strategic Planner, Noble Graphics).
    Наградата беше връчена от Александра Гълъбова, Mаркетинг мениджър и PR на bTV Radio Group и Лора Фачева, Ръководител Специални проекти на bTV Media Group.

    Най-добрите проекти в Рекламна академия 2024 бяха оценени и отличени от жури, съставено от представители на БАР:
        1. Екатерина Димитрова (Head of branding and communication, METRO Bulgaria),
        2. Петя Балаука (Старши бранд мениджър, Coca-Cola Bulgaria),
        3. Свилен Стрезов (Маркетинг директор, TEVA),
        4. Христина Вучева (Маркетинг директор, DEVIN) и
    представители на БАКА:
        1. Александър Братиморов (Творчески директор и Партньор, Human),
        2. Желез Атанасов (Директор Стратегическо планиране, Noble Graphics),
        3. Йоана Панчева (Главен Оперативен Директор, Tribal Worldwide Sofia, guts&brainsDDB),
        4. Плутархос Маридакис (Основател, Standpoint Media).

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Половината от завършилите висше образование не биха кандидатствали за позиция, която не позволява хибриден модел на работа
    Според проучване на IWG дипломантите оценяват хибридната работа като еквивалент на 13% повишение на заплатата
    преди 13 часа
    INSAIT и ETH Zurich с нов технологичен стартъп
    LogicStar AI автоматично валидира и коригира грешки в програмния код
    преди 14 часа
    До 4000 евро за кв.м.: Жилищата в престижните райони на София с нова психологическа граница
    Годишният ръст на цените в столицата се ускорява до 18.7%, сочи анализ на Bulgarian Properties
    преди 15 часа
    През 2025 г. волатилността ще бъде висока, а доларът ще остане силен
    Икономиката на еврозоната продължава да расте бавно, но в развитите страни не съществува риск от рецесия, прогнозират от iBanFirst
    преди 16 часа
    Kaufland увеличи станциите си за рециклиране в страната
    Плевен и Велико Търново също се сдобиват с машини за приемане на празни опаковки от напитки