Вижте видеото, с което блокчейн платформата осмива своя конкурент
Solana заложи на сравнителна реклама в борбата си да измести Etherium от лидерската позиция сред блокчейн платформите, които дават възможност за разработване на децентрализирани апликации. Приложеният подход е забранен в България, но разрешен в САЩ и е в основата на едни от най-забавните клипове, създадени от гиганти като Coca-Cola, Pepsi, Microsoft и Apple.
Сюжетът на видеоклипа пресъздава преглед при доктор. Пациентът е диагностициран с болестно състояние, при което се надценяват ползите на Etherium, т.нар ETHmaximysis. Комичният ефект на рекламата е постигнат чрез заиграване с някои типично медицински термини и пренасянето им в контекста на конкуренцията между двете блокчейн платформи.
Видеото е продуцирано от Superteam - кооператив от творци, софтуерни инженери и инвеститори.
*Този материал е с информационен характер и не представлява инвестиционен съвет.